Новини

Hyundai та Kia набирають обертів з продажу електромобілів, обганяючи конкурентів

Share

Починаючи з другої половини минулого десятиліття, майже всі великі автомобільні компанії демонстрували свої агресивні плани щодо розширення модельного ряду електромобілів, а деякі навіть взяли на себе зобов’язання повністю перейти на електромобілі. Але з багатьох причин цей шлях виявився набагато складнішим і тривалішим, ніж вони очікували.

Дилерські мережі неохоче погоджуються на співпрацю. Високі відсоткові ставки відштовхнули покупців від часто дорожчих електрокарів (далі: EV), як і побоювання, що зберігаються з приводу зарядки. Деякі нові моделі були тепло прийняті давніми шанувальниками. Перебудова столітньої індустрії на виробництво акумуляторів та програмного забезпечення була винятково складною, а інвестори не погоджувалися з величезними капітальними витратами.

Але в компанії Hyundai, як нещодавно розповів порталу InsideEVs американський виконавчий директор корейського автовиробника, не мають наміру зупинятися на досягнутому. І доказом цього є цифри продажів, які підкріплюють плани майбутнього зростання.

Успіх Hyundai виявився своєрідною світлою плямою в нерівному і непередбачуваному році для впровадження EV. Те саме останнім часом можна сказати і про корпоративного брата Kia.

В останні тижні обидва бренди поділилися добрими новинами. Травень приніс Hyundai найкращий місяць для кросовера Ioniq 5: продаж зріс на 82% порівняно з тим же періодом минулого року. У Kia був аналогічний “найкращий місяць за всю історію” для всіх продажів електромобілів, включаючи трирядний кросовер EV9, який отримав визнання критиків.

Навіть Kia EV6, чия фейсліфтінгова версія ще не надійшла у продаж, продемонстрував значне зростання продажів за рік порівняно з 2023 роком. І хоча до початку продажів у Північній Америці ще близько року, компактний Kia EV3 вже встиг набрати популярності серед потенційних покупців, які шукають доступніші варіанти електромобілів.

Лізинг став великим успіхом для Hyundai. Від 60 до 70% обох EV купуються в лізинг, що набагато вище, ніж у інших автомобілів марки.

Як нещодавно повідомило агентство Bloomberg, Ford, General Motors і Hyundai можуть досягти позначки в 100 000 вироблених EV цього року, чого на сьогоднішній день досягла тільки Tesla.

У той же час GM тільки зараз нарощує виробництво більш доступних моделей, таких як Blazer EV та Equinox EV після цілого року технічних проблем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: HyundaiKia

Останні записи

Nissan розкрив потужність абсолютно нового Patrol з мотором V6

Nissan представив новий Patrol з потужним V6 двигуном. Офіційний представник японського бренду підтвердив, що 3,5-літровий…

31.08.2024

Три смертельні небезпеки перекачаних шин: чому це важливо контролювати

Перекачування шин, тобто використання тиску, що перевищує рекомендований виробником, може призвести до серйозних проблем, які…

31.08.2024

Lamborghini показала в Китаї гібридні Urus SE та Revuelto (фото)

На автосалоні в Ченду компанія Lamborghini вразила публіку, представивши одразу дві інноваційні моделі: гібридний Urus…

31.08.2024

Aston Martin Vanquish знову демонструє свій ретро-дизайн

Aston Martin готується презентувати новий Vanquish, який обіцяє стати не просто наступником DBS, а справжньою…

31.08.2024

Volvo показала в Китаї свій перший мінівен EM90, а також свій найшвидший паркетник EX30

На автосалоні в китайському місті Ченду компанія Volvo представила свій перший серійний мінівен, який отримав…

31.08.2024

Експерт розкрив головну проблему гібридних автомобілів з можливістю підзарядки

Фахівці провели тестування більшості автомобілів з гібридними силовими установками, які можна заряджати від зовнішньої електромережі,…

31.08.2024