Новини

Hyundai та Kia набирають обертів з продажу електромобілів, обганяючи конкурентів

Починаючи з другої половини минулого десятиліття, майже всі великі автомобільні компанії демонстрували свої агресивні плани щодо розширення модельного ряду електромобілів, а деякі навіть взяли на себе зобов’язання повністю перейти на електромобілі. Але з багатьох причин цей шлях виявився набагато складнішим і тривалішим, ніж вони очікували.

Дилерські мережі неохоче погоджуються на співпрацю. Високі відсоткові ставки відштовхнули покупців від часто дорожчих електрокарів (далі: EV), як і побоювання, що зберігаються з приводу зарядки. Деякі нові моделі були тепло прийняті давніми шанувальниками. Перебудова столітньої індустрії на виробництво акумуляторів та програмного забезпечення була винятково складною, а інвестори не погоджувалися з величезними капітальними витратами.

Але в компанії Hyundai, як нещодавно розповів порталу InsideEVs американський виконавчий директор корейського автовиробника, не мають наміру зупинятися на досягнутому. І доказом цього є цифри продажів, які підкріплюють плани майбутнього зростання.

Успіх Hyundai виявився своєрідною світлою плямою в нерівному і непередбачуваному році для впровадження EV. Те саме останнім часом можна сказати і про корпоративного брата Kia.

В останні тижні обидва бренди поділилися добрими новинами. Травень приніс Hyundai найкращий місяць для кросовера Ioniq 5: продаж зріс на 82% порівняно з тим же періодом минулого року. У Kia був аналогічний “найкращий місяць за всю історію” для всіх продажів електромобілів, включаючи трирядний кросовер EV9, який отримав визнання критиків.

Навіть Kia EV6, чия фейсліфтінгова версія ще не надійшла у продаж, продемонстрував значне зростання продажів за рік порівняно з 2023 роком. І хоча до початку продажів у Північній Америці ще близько року, компактний Kia EV3 вже встиг набрати популярності серед потенційних покупців, які шукають доступніші варіанти електромобілів.

Лізинг став великим успіхом для Hyundai. Від 60 до 70% обох EV купуються в лізинг, що набагато вище, ніж у інших автомобілів марки.

Як нещодавно повідомило агентство Bloomberg, Ford, General Motors і Hyundai можуть досягти позначки в 100 000 вироблених EV цього року, чого на сьогоднішній день досягла тільки Tesla.

У той же час GM тільки зараз нарощує виробництво більш доступних моделей, таких як Blazer EV та Equinox EV після цілого року технічних проблем.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: HyundaiKia

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025