Hyundai та Kia набирають обертів з продажу електромобілів, обганяючи конкурентів

Час читання: 2 хв.
0
Hyundai та Kia набирають обертів з продажу електромобілів, обганяючи конкурентів

Починаючи з другої половини минулого десятиліття, майже всі великі автомобільні компанії демонстрували свої агресивні плани щодо розширення модельного ряду електромобілів, а деякі навіть взяли на себе зобов’язання повністю перейти на електромобілі. Але з багатьох причин цей шлях виявився набагато складнішим і тривалішим, ніж вони очікували.

Дилерські мережі неохоче погоджуються на співпрацю. Високі відсоткові ставки відштовхнули покупців від часто дорожчих електрокарів (далі: EV), як і побоювання, що зберігаються з приводу зарядки. Деякі нові моделі були тепло прийняті давніми шанувальниками. Перебудова столітньої індустрії на виробництво акумуляторів та програмного забезпечення була винятково складною, а інвестори не погоджувалися з величезними капітальними витратами.

Але в компанії Hyundai, як нещодавно розповів порталу InsideEVs американський виконавчий директор корейського автовиробника, не мають наміру зупинятися на досягнутому. І доказом цього є цифри продажів, які підкріплюють плани майбутнього зростання.

Успіх Hyundai виявився своєрідною світлою плямою в нерівному і непередбачуваному році для впровадження EV. Те саме останнім часом можна сказати і про корпоративного брата Kia.

В останні тижні обидва бренди поділилися добрими новинами. Травень приніс Hyundai найкращий місяць для кросовера Ioniq 5: продаж зріс на 82% порівняно з тим же періодом минулого року. У Kia був аналогічний “найкращий місяць за всю історію” для всіх продажів електромобілів, включаючи трирядний кросовер EV9, який отримав визнання критиків.

Навіть Kia EV6, чия фейсліфтінгова версія ще не надійшла у продаж, продемонстрував значне зростання продажів за рік порівняно з 2023 роком. І хоча до початку продажів у Північній Америці ще близько року, компактний Kia EV3 вже встиг набрати популярності серед потенційних покупців, які шукають доступніші варіанти електромобілів.

Лізинг став великим успіхом для Hyundai. Від 60 до 70% обох EV купуються в лізинг, що набагато вище, ніж у інших автомобілів марки.

Як нещодавно повідомило агентство Bloomberg, Ford, General Motors і Hyundai можуть досягти позначки в 100 000 вироблених EV цього року, чого на сьогоднішній день досягла тільки Tesla.

У той же час GM тільки зараз нарощує виробництво більш доступних моделей, таких як Blazer EV та Equinox EV після цілого року технічних проблем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!