На останніх річних зборах акціонерів Mercedes-Benz генеральний директор Ола Келленіус наголосив на прагненні компанії до досягнення повної вуглецевої нейтральності. Однак він визнав, що процес екологічної трансформації може вимагати більше часу, ніж передбачалося спочатку.
Уповільнення продажів електромобілів натякає на те, що традиційні двигуни внутрішнього згоряння можуть зберегтися в продуктовій лінійці Mercedes навіть після 2030 року. Компанія, поряд з такими виробниками як Renault, Skoda і Stellantis, заявила, що продовжуватиме виробництво бензинових двигунів «доки існує попит».
Келленіус також зазначив, що заводи Mercedes мають високу гнучкість, дозволяючи адаптувати виробничі потужності як під бензинові, так і під електричні автомобілі в залежності від вимог ринку. Ця гнучкість виробництва дозволяє Mercedes швидко відповідати на зміни в споживчих уподобаннях. Незважаючи на загальне уповільнення динаміки зростання, особливо на тлі слабких показників першого кварталу у Tesla, продаж електричних автомобілів Mercedes-Benz продовжує зростати вражаючими темпами.
У 2023 році продаж електромобілів бренду збільшився на 73%. У той же час Mercedes зазнає конкурентного тиску з боку BMW, яка утримує сильніші позиції в сегменті електромобілів. У 2023 році частка електричних автомобілів у загальному обсязі продажів BMW досягла 14,7%, тоді як у Mercedes цей показник становив 11,8%. BMW продала 376,183 електричних автомобілів минулого року, в той час як Mercedes-Benz реалізувала 240,600 одиниць.
Mercedes висловив занепокоєння з приводу прибутковості електромобілів, вказуючи на складності на ринку, які можуть негативно вплинути на фінансові результати. Такі виклики вимагають від компанії подальшого зниження витрат та вдосконалення технологій для збереження конкурентоспроможності.