Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають: у сильний дощ покладатися на ці системи не завжди безпечно.
У тестах на закритому полігоні в Каліфорнії інженери створили сильний дощ і перевірили системи автоматичного екстреного гальмування та утримання в смузі. Результати були тривожними: при 40 км/год система екстреного гальмування не спрацювала в 17% випадків, а при 56 км/год – у третини. Системи утримання в смузі відхиляли автомобіль у 69% тестів, навіть якщо працювали обидві системи одночасно.
Причина – камери та датчики помічників погано працюють під дощем: краплі води, бруд і погана видимість заважають їм бачити розмітку та інші авто. При цьому жодна система не попередила водія про зниження ефективності.
Експерти радять:
- регулярно очищати камери та датчики;
- стежити за чистотою лобового скла та щіток склоочисників;
- у дощ збільшувати дистанцію до машин і не користуватися круїз-контролем.
Найважливіше – пам’ятати, що електроніка не замінить уважність і здоровий глузд за кермом.




