Авто

У модельному ряді Citroen з’явиться електричний сітікар

Share

Citroen запустить повністю електричну версію свого нового мінікара C3 наступного місяця в Індії, але незрозуміло, чи буде автомобіль випускатися для Європи як конкурент Dacia Spring. Новий C3, чотиридверний хетчбек довжиною менше 4 метрів, є першою моделлю в лінійці Citroen Smart Car, призначеної для ринків, що розвиваються. У найближчі два роки за ним підуть ще дві моделі. Citroen заявляє, що отримав замовлення на 6000 нових C3 в Індії, де вони збираються недалеко від Ченнаї, та 7000 у Бразилії, де виробництво налагоджено на заводі в Порту-Реал.

Генеральний директор Citroen Вінсент Кобі заявив у кулуарах заходу Citroen у Мадриді, що він не коментуватиме, чи eC3 омологуватиметься і продаватиметься чи вироблятиметься в Європі.

Renault Group продає Spring, який спочатку розроблявся як автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, в Індії під назвою Renault Kwid. Електричну версію побудовано в Китаї з партнером Renault по спільному підприємству JMEV. Модель Spring мала успіх для Dacia: у 2022 році було продано понад 40 000 автомобілів за ціною лише 16 000 євро. Dacia заявляє, що з моменту запуску навесні 2021 отримала більше 100 000 замовлень.

Кобі сказав, що в Індії eC3 спочатку продаватиметься бізнес-клієнтам або операторам автопарків через відсутність суспільної зарядної інфраструктури. eC3 для Індії буде вироблятися разом із бензиновими версіями на заводі Stellantis неподалік Ченнаї, яким керує спільне підприємство з Birla.

Згідно з отриманими даними, eC3 матиме батарею на 30 кіловат-годин від китайської SVolt, що трохи більше, ніж батарея на 26,8 кВт-год у Dacia Spring. Spring має запас ходу 234 км у змішаному циклі WLTP.

Забігаючи вперед, моделі лінійки Smart Car також будуть вироблятися на заводі Stellantis в Кенітрі, Марокко, який буде інвестовано близько 300 мільйонів євро для подвоєння потужності. Цьогорічний Citroen C3 для Європи, випущений у 2016 році, виробляється на заводі Stellantis у Трнаві, Словаччина.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024

Штрафи за перевищення швидкості можуть зрости: поліція ініціює зміни

Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…

07.12.2024

В Україні посилять відповідальність за паркування на місцях для людей з інвалідністю

У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…

07.12.2024

Автоексперт розповів про основні недоліки вживаної BMW 3-Series

Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…

07.12.2024