Citroen запустить повністю електричну версію свого нового мінікара C3 наступного місяця в Індії, але незрозуміло, чи буде автомобіль випускатися для Європи як конкурент Dacia Spring. Новий C3, чотиридверний хетчбек довжиною менше 4 метрів, є першою моделлю в лінійці Citroen Smart Car, призначеної для ринків, що розвиваються. У найближчі два роки за ним підуть ще дві моделі. Citroen заявляє, що отримав замовлення на 6000 нових C3 в Індії, де вони збираються недалеко від Ченнаї, та 7000 у Бразилії, де виробництво налагоджено на заводі в Порту-Реал.
Генеральний директор Citroen Вінсент Кобі заявив у кулуарах заходу Citroen у Мадриді, що він не коментуватиме, чи eC3 омологуватиметься і продаватиметься чи вироблятиметься в Європі.
Renault Group продає Spring, який спочатку розроблявся як автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння, в Індії під назвою Renault Kwid. Електричну версію побудовано в Китаї з партнером Renault по спільному підприємству JMEV. Модель Spring мала успіх для Dacia: у 2022 році було продано понад 40 000 автомобілів за ціною лише 16 000 євро. Dacia заявляє, що з моменту запуску навесні 2021 отримала більше 100 000 замовлень.
Кобі сказав, що в Індії eC3 спочатку продаватиметься бізнес-клієнтам або операторам автопарків через відсутність суспільної зарядної інфраструктури. eC3 для Індії буде вироблятися разом із бензиновими версіями на заводі Stellantis неподалік Ченнаї, яким керує спільне підприємство з Birla.
Згідно з отриманими даними, eC3 матиме батарею на 30 кіловат-годин від китайської SVolt, що трохи більше, ніж батарея на 26,8 кВт-год у Dacia Spring. Spring має запас ходу 234 км у змішаному циклі WLTP.
Забігаючи вперед, моделі лінійки Smart Car також будуть вироблятися на заводі Stellantis в Кенітрі, Марокко, який буде інвестовано близько 300 мільйонів євро для подвоєння потужності. Цьогорічний Citroen C3 для Європи, випущений у 2016 році, виробляється на заводі Stellantis у Трнаві, Словаччина.