Назвали найкращі дизельні двигуни

0
2199

В Україні багато водіїв вибирають дизельні двигуни через їх економічність. У більшості випадків українці вибирають євробляхи на дизелі, але є й ті, які беруть такі авто з салону.

Зараз складно вибрати дійсно гідний дизельний автомобіль, тому експерти вирішили виділити топ-5 найбільш надійних автомобілів з дизельними двигунами.

Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi

Важливо відзначити, що це так зване покоління дизельних двигунів Hyundai / Kia покоління U, яке було розроблено корейцями і з’явилося в кінці минулого десятиліття. Раніше концерн використовував двигуни покоління D, вироблені за ліцензією італійської VM Motori і позначаються як D4E.

U-покоління називається D4F і було спеціально розроблено для європейських моделей цих двох компаній. Є варіанти з робочим об’ємом 1,4, 1,5, 1,6 і 1,7 літра. Вони розвивають максимальну потужність від 90 до 141 кінських сил.

У покоління U старий добрий чавунний блок, але з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Тут варто паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. У більшості цих двигунів використовуються турбокомпресори із змінною геометрією.

У них немає особливих слабких місць, за винятком тенденції розтягування ланцюга приблизно через 80 000 км, за якої необхідно стежити.

Встановлюється на:

1.4 CRDi –Hyundai i20, Hyundai i30, Kia Rio

1.5 CRDi – Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia Rio

1.6 CRDi – Hyundai Accent, Hyundai Creta, Hyundai i30, Kia Carens, Kia Cee’d / Ceed, Kia Forte / Cerato, Kia Seltos, Kia Soul, Kia Stonic, Kia Venga

1.7 CRDi – Hyundai i40, Hyundai Tucson / ix35, Kia Optima, Kia Sportage, Kia Carens IV

Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi

У той час як трилітровий ZD30, як відомо, проблематичний, 2,2-літровий DTi / DDTi рідко чує погані слова.

Перша версія цього агрегату, код YD22DDT, була запущена в 1998 році з роторним насосом від Bosch (VP44), а в 2001 році стала Common Rail, тепер з паливною системою від Denso. Це більш надійний агрегат, який складається з двох варіантів – від 112 до 139 кінських сил. Більший 2.5 DDTi побудований на тій же архітектурі.

Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку, з двома валами і приводний ланцюгом. Паливна система має два недоліки – вищезазначене небажання Denso продавати ремкомплекти для своїх форсунок і її висока чутливість до якості палива. Крім того, двигун міцний і надійний, а дві дворядні ланцюга розтягуються тільки через 200 000 км, але якщо їх залишити без нагляду – вони можуть навіть зламатися. До речі, у цього мотора також є третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос, і яка з часом теж може розтягнутися.

2.2 DTi також не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати. Якщо приділити належну увагу, цей мотор може прослужити дуже довго без серйозних проблем.

Встановлюється в:

2.2:

Nissan X-Trail 2001-2007 рр

Nissan Almera 2003-2005 рр

Nissan Almera Tino 2003-2005 рр

Nissan Primera 2003-2005 рр

2.5:

Nissan Navara 2005 по даний час

Nissan Pathfinder 2005-2009 рр

Nissan Terra 2010 з даний час

Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D

Друге покоління дизельних двигунів з системою Common Rail Toyota з’явилося в 2005 році і складається з трьох версій: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це чотирициліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але з чавунними гільзами. Потужність складає 126 кінських сил для дволітровій версії і від 136 до 177 для 2.2-літрової.

Паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1700 бар. На відміну від більш старого дволітрового дизеля (1CD-FTV) тут не ремінь, а ланцюг ГРМ, яка не доставляє проблем.

Паливна система Denso також надійна, але настійно рекомендується використовувати оригінальний паливний фільтр і замінювати його кожен раз при заміні масла. Для своїх попередніх версій, японська компанія вперто не пропонує ремкомплекти, і якщо інжектор зламався, він повинен бути замінений в повному обсязі – досить дорогий захід.

Встаовлювалося на:

2005–2009 рр. Toyota Avensis II

2007–2013 рр. Toyota Auris II

2005–2009 рр. Toyota Corolla Verso III

2008–2015 рр. Toyota Avensis III

2009–2013 рр. Toyota Verso

2006-2013 рр. Toyota RAV4 III (2.2 D4-D)

2006–2013 рр. Lexus – це я

2013–2015 рр. Toyota RAV4 IV (2.2 D4-D)

Renault 2.0 dCi

Його сміливо можна назвати Nissan 2.0 dCi, адже цей двигун є спільною розробкою альянсу. Але в Європі ви швидше знайдете його в автомобілях Renault. Цей двигун, який отримав позначення M9R, дебютував в 2005 році і усунув майже всі серйозні недоліки попередніх французьких дизелів, які занадто складні.

На їх фоні M9R набагато простіше: з чавунним блоком, турбіною із змінною геометрією і однорядной ланцюгом ГРМ. У різних варіантах він розвиває від 90 до 180 кінських сил.

Основний догляд, необхідний за цим агрегатом, – це регулярна заміна масла – максимум 15000 км пробігу і використання якісного масла. Ланцюг може показувати ознаки розтягування. Коли це відбувається, вона зазвичай повідомляє вас брязкотом двигуна і деякими труднощами при запуску.

Встановлюється в:

Renault Laguna 2005-2015 рр

Рено Мегане 2006-2015 рр

Renault Koleos – 2007 по сьогоднішній день

Renault Espace 2006 по сьогоднішній день

Renault Vel Satis 2007-2010 рр

Renault Latitude 2010 з сьогоднішній день

Renault Trafic 2006-2014 роки

Opel Vivaro 2006-2014 роки

Nissan Primastar 2006-2014

Nissan Qashqai 2007-2011 рр

Nissan X-Trail 2007-2012 рр

Nissan Teana 2015 г.

Fiat 1.9 JTD

Цей рейтинг не може пройти без двигуна, який практично ввів технологію Common Rail в масові автомобілі. Перший 1.9 JTD дебютував в 1997 році на новому тодішньому автомобілі Alfa Romeo 156. Його перше покоління було Unijet, а друге представило більш досконалий уприскування Multijet. Ця технологія дозволила добитися набагато більш ефективного згоряння в холодних двигунах, більш високих характеристик при низьких оборотах, більш тихої роботи, більшої економічності і менших викидів.

Версії з 8 клапанами видавали від 101 до 130 кінських сил, а версії з 16 – від 134 до 170 кінських сил.

Технологічні революції зазвичай приносять з собою досить низьку надійність, особливо в перші роки, але 1.9 JTD виявився на подив надійним.

Ранні версії з 2 клапанами на циліндр не мали гидрокомпенсаторов і потребували періодичної регулюванню.

Двигун важить всього 125 кг, але має міцний чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно замінювати на 100-120 тисячах кілометрів пробігу.

Мотори 8v рідко створюють будь-які неприємності при хорошому обслуговуванні. На 16v проблеми в основному пов’язані з вихровими клапанами.

Встановлюється на:

Alfa Romeo – 145, 146, 147, 156, 159, GT

Fiat – Bravo, Brava, Croma II, Doblо, Grande Punto, Marea, Multipla, Punto, Sedici, Stilo, Strada

Ланча – Дельта, Лібра, Муса

Cadillac. BLS

Opel-Astra H, Signum, Vectra C, Opel Zafira B, Saab 9-3, Saab 9-5

Suzuki SX4

DR5

Alenia Aeronautica Sky-Y

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!