В Україні багато водіїв вибирають дизельні двигуни через їх економічність. У більшості випадків українці вибирають євробляхи на дизелі, але є й ті, які беруть такі авто з салону.
Зараз складно вибрати дійсно гідний дизельний автомобіль, тому експерти вирішили виділити топ-5 найбільш надійних автомобілів з дизельними двигунами.
Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi
Важливо відзначити, що це так зване покоління дизельних двигунів Hyundai / Kia покоління U, яке було розроблено корейцями і з’явилося в кінці минулого десятиліття. Раніше концерн використовував двигуни покоління D, вироблені за ліцензією італійської VM Motori і позначаються як D4E.
U-покоління називається D4F і було спеціально розроблено для європейських моделей цих двох компаній. Є варіанти з робочим об’ємом 1,4, 1,5, 1,6 і 1,7 літра. Вони розвивають максимальну потужність від 90 до 141 кінських сил.
У покоління U старий добрий чавунний блок, але з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Тут варто паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. У більшості цих двигунів використовуються турбокомпресори із змінною геометрією.
У них немає особливих слабких місць, за винятком тенденції розтягування ланцюга приблизно через 80 000 км, за якої необхідно стежити.
Встановлюється на:
1.4 CRDi –Hyundai i20, Hyundai i30, Kia Rio
1.5 CRDi – Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia Rio
1.6 CRDi – Hyundai Accent, Hyundai Creta, Hyundai i30, Kia Carens, Kia Cee’d / Ceed, Kia Forte / Cerato, Kia Seltos, Kia Soul, Kia Stonic, Kia Venga
1.7 CRDi – Hyundai i40, Hyundai Tucson / ix35, Kia Optima, Kia Sportage, Kia Carens IV
Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi
У той час як трилітровий ZD30, як відомо, проблематичний, 2,2-літровий DTi / DDTi рідко чує погані слова.
Перша версія цього агрегату, код YD22DDT, була запущена в 1998 році з роторним насосом від Bosch (VP44), а в 2001 році стала Common Rail, тепер з паливною системою від Denso. Це більш надійний агрегат, який складається з двох варіантів – від 112 до 139 кінських сил. Більший 2.5 DDTi побудований на тій же архітектурі.
Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку, з двома валами і приводний ланцюгом. Паливна система має два недоліки – вищезазначене небажання Denso продавати ремкомплекти для своїх форсунок і її висока чутливість до якості палива. Крім того, двигун міцний і надійний, а дві дворядні ланцюга розтягуються тільки через 200 000 км, але якщо їх залишити без нагляду – вони можуть навіть зламатися. До речі, у цього мотора також є третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос, і яка з часом теж може розтягнутися.
2.2 DTi також не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати. Якщо приділити належну увагу, цей мотор може прослужити дуже довго без серйозних проблем.
Встановлюється в:
2.2:
Nissan X-Trail 2001-2007 рр
Nissan Almera 2003-2005 рр
Nissan Almera Tino 2003-2005 рр
Nissan Primera 2003-2005 рр
2.5:
Nissan Navara 2005 по даний час
Nissan Pathfinder 2005-2009 рр
Nissan Terra 2010 з даний час
Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D
Друге покоління дизельних двигунів з системою Common Rail Toyota з’явилося в 2005 році і складається з трьох версій: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це чотирициліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але з чавунними гільзами. Потужність складає 126 кінських сил для дволітровій версії і від 136 до 177 для 2.2-літрової.
Паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1700 бар. На відміну від більш старого дволітрового дизеля (1CD-FTV) тут не ремінь, а ланцюг ГРМ, яка не доставляє проблем.
Паливна система Denso також надійна, але настійно рекомендується використовувати оригінальний паливний фільтр і замінювати його кожен раз при заміні масла. Для своїх попередніх версій, японська компанія вперто не пропонує ремкомплекти, і якщо інжектор зламався, він повинен бути замінений в повному обсязі – досить дорогий захід.
Встаовлювалося на:
2005–2009 рр. Toyota Avensis II
2007–2013 рр. Toyota Auris II
2005–2009 рр. Toyota Corolla Verso III
2008–2015 рр. Toyota Avensis III
2009–2013 рр. Toyota Verso
2006-2013 рр. Toyota RAV4 III (2.2 D4-D)
2006–2013 рр. Lexus – це я
2013–2015 рр. Toyota RAV4 IV (2.2 D4-D)
Renault 2.0 dCi
Його сміливо можна назвати Nissan 2.0 dCi, адже цей двигун є спільною розробкою альянсу. Але в Європі ви швидше знайдете його в автомобілях Renault. Цей двигун, який отримав позначення M9R, дебютував в 2005 році і усунув майже всі серйозні недоліки попередніх французьких дизелів, які занадто складні.
На їх фоні M9R набагато простіше: з чавунним блоком, турбіною із змінною геометрією і однорядной ланцюгом ГРМ. У різних варіантах він розвиває від 90 до 180 кінських сил.
Основний догляд, необхідний за цим агрегатом, – це регулярна заміна масла – максимум 15000 км пробігу і використання якісного масла. Ланцюг може показувати ознаки розтягування. Коли це відбувається, вона зазвичай повідомляє вас брязкотом двигуна і деякими труднощами при запуску.
Встановлюється в:
Renault Laguna 2005-2015 рр
Рено Мегане 2006-2015 рр
Renault Koleos – 2007 по сьогоднішній день
Renault Espace 2006 по сьогоднішній день
Renault Vel Satis 2007-2010 рр
Renault Latitude 2010 з сьогоднішній день
Renault Trafic 2006-2014 роки
Opel Vivaro 2006-2014 роки
Nissan Primastar 2006-2014
Nissan Qashqai 2007-2011 рр
Nissan X-Trail 2007-2012 рр
Nissan Teana 2015 г.
Fiat 1.9 JTD
Цей рейтинг не може пройти без двигуна, який практично ввів технологію Common Rail в масові автомобілі. Перший 1.9 JTD дебютував в 1997 році на новому тодішньому автомобілі Alfa Romeo 156. Його перше покоління було Unijet, а друге представило більш досконалий уприскування Multijet. Ця технологія дозволила добитися набагато більш ефективного згоряння в холодних двигунах, більш високих характеристик при низьких оборотах, більш тихої роботи, більшої економічності і менших викидів.
Версії з 8 клапанами видавали від 101 до 130 кінських сил, а версії з 16 – від 134 до 170 кінських сил.
Технологічні революції зазвичай приносять з собою досить низьку надійність, особливо в перші роки, але 1.9 JTD виявився на подив надійним.
Ранні версії з 2 клапанами на циліндр не мали гидрокомпенсаторов і потребували періодичної регулюванню.
Двигун важить всього 125 кг, але має міцний чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно замінювати на 100-120 тисячах кілометрів пробігу.
Мотори 8v рідко створюють будь-які неприємності при хорошому обслуговуванні. На 16v проблеми в основному пов’язані з вихровими клапанами.
Встановлюється на:
Alfa Romeo – 145, 146, 147, 156, 159, GT
Fiat – Bravo, Brava, Croma II, Doblо, Grande Punto, Marea, Multipla, Punto, Sedici, Stilo, Strada
Ланча – Дельта, Лібра, Муса
Cadillac. BLS
Opel-Astra H, Signum, Vectra C, Opel Zafira B, Saab 9-3, Saab 9-5
Suzuki SX4
DR5
Alenia Aeronautica Sky-Y