Назвали найкращі дизельні двигуни

0
1934

В Україні багато водіїв вибирають дизельні двигуни через їх економічність. У більшості випадків українці вибирають євробляхи на дизелі, але є й ті, які беруть такі авто з салону.

Зараз складно вибрати дійсно гідний дизельний автомобіль, тому експерти вирішили виділити топ-5 найбільш надійних автомобілів з дизельними двигунами.

Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi

Важливо відзначити, що це так зване покоління дизельних двигунів Hyundai / Kia покоління U, яке було розроблено корейцями і з’явилося в кінці минулого десятиліття. Раніше концерн використовував двигуни покоління D, вироблені за ліцензією італійської VM Motori і позначаються як D4E.

U-покоління називається D4F і було спеціально розроблено для європейських моделей цих двох компаній. Є варіанти з робочим об’ємом 1,4, 1,5, 1,6 і 1,7 літра. Вони розвивають максимальну потужність від 90 до 141 кінських сил.

У покоління U старий добрий чавунний блок, але з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Тут варто паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. У більшості цих двигунів використовуються турбокомпресори із змінною геометрією.

У них немає особливих слабких місць, за винятком тенденції розтягування ланцюга приблизно через 80 000 км, за якої необхідно стежити.

Встановлюється на:

1.4 CRDi –Hyundai i20, Hyundai i30, Kia Rio

1.5 CRDi – Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia Rio

1.6 CRDi – Hyundai Accent, Hyundai Creta, Hyundai i30, Kia Carens, Kia Cee’d / Ceed, Kia Forte / Cerato, Kia Seltos, Kia Soul, Kia Stonic, Kia Venga

1.7 CRDi – Hyundai i40, Hyundai Tucson / ix35, Kia Optima, Kia Sportage, Kia Carens IV

Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi

У той час як трилітровий ZD30, як відомо, проблематичний, 2,2-літровий DTi / DDTi рідко чує погані слова.

Перша версія цього агрегату, код YD22DDT, була запущена в 1998 році з роторним насосом від Bosch (VP44), а в 2001 році стала Common Rail, тепер з паливною системою від Denso. Це більш надійний агрегат, який складається з двох варіантів – від 112 до 139 кінських сил. Більший 2.5 DDTi побудований на тій же архітектурі.

Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку, з двома валами і приводний ланцюгом. Паливна система має два недоліки – вищезазначене небажання Denso продавати ремкомплекти для своїх форсунок і її висока чутливість до якості палива. Крім того, двигун міцний і надійний, а дві дворядні ланцюга розтягуються тільки через 200 000 км, але якщо їх залишити без нагляду – вони можуть навіть зламатися. До речі, у цього мотора також є третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос, і яка з часом теж може розтягнутися.

2.2 DTi також не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати. Якщо приділити належну увагу, цей мотор може прослужити дуже довго без серйозних проблем.

Встановлюється в:

2.2:

Nissan X-Trail 2001-2007 рр

Nissan Almera 2003-2005 рр

Nissan Almera Tino 2003-2005 рр

Nissan Primera 2003-2005 рр

2.5:

Nissan Navara 2005 по даний час

Nissan Pathfinder 2005-2009 рр

Nissan Terra 2010 з даний час

Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D

Друге покоління дизельних двигунів з системою Common Rail Toyota з’явилося в 2005 році і складається з трьох версій: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це чотирициліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але з чавунними гільзами. Потужність складає 126 кінських сил для дволітровій версії і від 136 до 177 для 2.2-літрової.

Паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1700 бар. На відміну від більш старого дволітрового дизеля (1CD-FTV) тут не ремінь, а ланцюг ГРМ, яка не доставляє проблем.

Паливна система Denso також надійна, але настійно рекомендується використовувати оригінальний паливний фільтр і замінювати його кожен раз при заміні масла. Для своїх попередніх версій, японська компанія вперто не пропонує ремкомплекти, і якщо інжектор зламався, він повинен бути замінений в повному обсязі – досить дорогий захід.

Встаовлювалося на:

Читайте також  В Україні засвітився унікальний спорткар з «Форсажу»

2005–2009 рр. Toyota Avensis II

2007–2013 рр. Toyota Auris II

2005–2009 рр. Toyota Corolla Verso III

2008–2015 рр. Toyota Avensis III

2009–2013 рр. Toyota Verso

2006-2013 рр. Toyota RAV4 III (2.2 D4-D)

2006–2013 рр. Lexus – це я

2013–2015 рр. Toyota RAV4 IV (2.2 D4-D)

Renault 2.0 dCi

Його сміливо можна назвати Nissan 2.0 dCi, адже цей двигун є спільною розробкою альянсу. Але в Європі ви швидше знайдете його в автомобілях Renault. Цей двигун, який отримав позначення M9R, дебютував в 2005 році і усунув майже всі серйозні недоліки попередніх французьких дизелів, які занадто складні.

На їх фоні M9R набагато простіше: з чавунним блоком, турбіною із змінною геометрією і однорядной ланцюгом ГРМ. У різних варіантах він розвиває від 90 до 180 кінських сил.

Основний догляд, необхідний за цим агрегатом, – це регулярна заміна масла – максимум 15000 км пробігу і використання якісного масла. Ланцюг може показувати ознаки розтягування. Коли це відбувається, вона зазвичай повідомляє вас брязкотом двигуна і деякими труднощами при запуску.

Встановлюється в:

Renault Laguna 2005-2015 рр

Рено Мегане 2006-2015 рр

Renault Koleos – 2007 по сьогоднішній день

Renault Espace 2006 по сьогоднішній день

Renault Vel Satis 2007-2010 рр

Renault Latitude 2010 з сьогоднішній день

Renault Trafic 2006-2014 роки

Opel Vivaro 2006-2014 роки

Nissan Primastar 2006-2014

Nissan Qashqai 2007-2011 рр

Nissan X-Trail 2007-2012 рр

Nissan Teana 2015 г.

Fiat 1.9 JTD

Цей рейтинг не може пройти без двигуна, який практично ввів технологію Common Rail в масові автомобілі. Перший 1.9 JTD дебютував в 1997 році на новому тодішньому автомобілі Alfa Romeo 156. Його перше покоління було Unijet, а друге представило більш досконалий уприскування Multijet. Ця технологія дозволила добитися набагато більш ефективного згоряння в холодних двигунах, більш високих характеристик при низьких оборотах, більш тихої роботи, більшої економічності і менших викидів.

Версії з 8 клапанами видавали від 101 до 130 кінських сил, а версії з 16 – від 134 до 170 кінських сил.

Технологічні революції зазвичай приносять з собою досить низьку надійність, особливо в перші роки, але 1.9 JTD виявився на подив надійним.

Ранні версії з 2 клапанами на циліндр не мали гидрокомпенсаторов і потребували періодичної регулюванню.

Двигун важить всього 125 кг, але має міцний чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно замінювати на 100-120 тисячах кілометрів пробігу.

Мотори 8v рідко створюють будь-які неприємності при хорошому обслуговуванні. На 16v проблеми в основному пов’язані з вихровими клапанами.

Встановлюється на:

Alfa Romeo – 145, 146, 147, 156, 159, GT

Fiat – Bravo, Brava, Croma II, Doblо, Grande Punto, Marea, Multipla, Punto, Sedici, Stilo, Strada

Ланча – Дельта, Лібра, Муса

Cadillac. BLS

Opel-Astra H, Signum, Vectra C, Opel Zafira B, Saab 9-3, Saab 9-5

Suzuki SX4

DR5

Alenia Aeronautica Sky-Y

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.