Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Час читання: < 1 хв.
Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина — різні методики вимірювання: NEDC, WLTP, EPA і CLTC дають абсолютно різні результати, хоча машина залишається тією ж.

Найбільш «оптимістичним» вважається застарілий NEDC, створений ще в 1970-х. Його показники вищі за реальні на 20–30%, адже тести проходять без кондиціонера і з плавними прискореннями. Європейський WLTP, навпаки, ближче до життя: він враховує динамічну їзду, роботу фар і клімат-системи, тому запас ходу за WLTP на 15-25% менше, але чесніше.

Реклама

Найсуворішим вважається американський EPA — випробування проходять при різних температурах і сценаріях руху, і результати зазвичай на 10–20% нижчі за WLTP. Китайський CLTC, навпаки, орієнтований на міські затори і дає завищені значення на 15–30%.

Наприклад, Tesla Model 3 за CLTC проїжджає 675 км, за WLTP — 602, а за EPA — 576 км. Для російських покупців найнадійнішим орієнтиром залишається WLTP — він найближче до реальних умов їзди і показує, на що електромобіль дійсно здатний.

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення