Статті

Чи можна заряджати акумулятор, не знімаючи його з машини

Share

Деякі автолюбителі заряджають акумулятор, не знімаючи з машини. Існує певний ризик, оскільки зарядний пристрій потребує батарею напругою 14-15 Вольт, слід враховувати небезпеку виходу з ладу бортових приладів меншої потужності.

Поповнення енергією штатного акумулятора допускається не виймаючи його з відсіку, призначеного для даного девайса. При цьому важливо дотримуватися низки вимог. Основний негативний момент полягає у дії високої напруги зарядного пристрою (ЗП) на деяку бортову електроніку.

Вкрай важливо, щоб електропроводка та прилади були справними.

Щоб визначити необхідність зарядки батареї, потрібно виміряти напруга мультиметром. Нормальною величиною є 12,6 Вольт. Потрібно перевірити і щільність електроліту ареометром.

Коли акумулятор повністю заряджений, параметри знаходяться на рівні 1,26-1,28 Г/см3.

Заряджання акумулятора без зняття клем відбувається таким чином: потрібно скинути показання годинника та налаштування штатного обладнання, обнулити пам’ять бортового комп’ютера.

Після цього необхідно заблокувати додаткові пристрої медіасистеми. Незалежно від правильності виконуваних дій є ризик того, що висока напруга ЗУ може негативно вплинути на електроніку.

Коли автомобіль має карбюраторний двигун, йому подібна небезпека не страшна.

Електронний блок досить стійкий до підвищеної напруги. Йдеться про вітчизняні машини. Щодо іномарок існує ризик, що контролер може відреагувати на параметр 14-15 Вольт.

Коли у машини інжекторний ДВС, то напруга ЗУ може завдати значної шкоди мікропроцесору інжектора.

У такому випадку рекомендується зняти акумулятор і зарядити його окремо.

Якщо автомобіль має дизельний двигун, від’єднувати клеми і знімати батарею не обов’язково.

Треба враховувати, що підключення ЗУ при силовому агрегаті здатне завдати шкоди генератору або призвести до локального займання.

Необхідність заряджання акумулятора без вимкнення клем пояснюється тим, що в такому випадку збиваються налаштування різного обладнання. Згодом їх відновлюють наново.

Якщо електроніка автомобіля витримує стрибки напруги до 14-15 Вольт, акумулятор допускається заряджати без від’єднання клем. Як правило, така процедура не обумовлюється інструкцією з експлуатації машини.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти пояснили, чому небезпечно не міняти антифриз протягом років

Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…

03.12.2024

Кросовер Ford Puma перетворився на електрокар (ФОТО)

Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…

03.12.2024

Автомеханік назвали 5 авто, які майже не ламаються

У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…

03.12.2024

Citroen C5 Aircross нового покоління помічено на тестах

Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…

03.12.2024

Найпоширеніші помилки водіїв, які скорочують термін експлуатації авто

Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…

03.12.2024

Зимову серію Volvo XC60 Winter Edition продано за рекордні 2 хвилини

Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…

03.12.2024