Статті

Чому не рекомендується використовувати литі диски взимку

Литі диски — це класно, коли літо на дворі, і ти хочеш, щоб машина виглядала стильно, а також зменшити витрату пального. Але коли настає зима, все змінюється. Якщо говорити чесно, їхні переваги не такі вже й важливі, коли дороги вкриваються снігом і льодом, а безпека може опинитися під загрозою.

Що варто знати

Основний плюс литих дисків — це їх легкість. Вони реально допомагають машині краще прискорюватися і економити паливо в теплу пору року. Але взимку важка зимова гума знижує їхні переваги. До того ж, коли на вулиці сніг чи ожеледь, краще не перевищувати швидкість 90 км/год, а це вже не дає можливості “розігнатися”.

Що мене реально турбує — це їхня вразливість взимку. Як тільки температура опускається до -10, литі диски стають крихкими. Вони можуть тріснути навіть від невеликого удару, а при морозах до -40 вже й зовсім можуть зламатися. І це ще не все — може пошкодитися і шина, якщо диск вдарить по ній. Це все трапляється набагато частіше, ніж з штампованими дисками, які в рази міцніші й витримують такі умови значно краще.

Ще одна проблема з литими дисками — це їхня конструкція. Вони часто мають великі отвори та спиці, куди потрапляють бруд, вода і всі ці зимові реагенти. В результаті вони можуть сильно порушити баланс колеса, а це вже впливає на керованість. Машина починає вести себе нестабільно, особливо на слизьких дорогах. З штампованими дисками таких проблем набагато менше, тому що вони не мають таких отвірів, де може накопичуватись бруд.

Взагалі, для зимового сезону я б радив відмовитися від литих дисків на користь штампованих. Вони набагато краще справляються з усіма зимовими труднощами і точно будуть надійнішими для твоєї машини.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

BMW iX3 M вперше показали на реалістичних рендерах

Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…

29.10.2025

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025