Авто

Кросовер Ford Puma перетворився на електрокар (ФОТО)

Share

Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому задньому спойлеру, легкосплавним колісним дискам з особливим дизайном та відсутністю вихлопних труб. Зовнішність електрокара, як зазначає Ford, натхнена “зеленим” кросовером Mustang Mach-E . Оптика світлодіодна, а за доплату доступні фари з підсвічуванням поворотів Dynamic Matrix.

Що варто знати

Салон теж здебільшого такий самий, як у звичайної Пуми. Основні відмінності – в оформленні піднятого центрального тунелю. У нього нові форми та наповнення: є відсіки для зберігання речей і для бездротової зарядки телефонів, а важіль селектора передач прибраний на рульову колонку.

Мультимедійна система SYNC має вбудований навігатор, підтримує бездротові з’єднання Apple CarPlay та Android Auto, а також розуміє деякі голосові команди за допомогою помічника Alexa від Amazon.

У оснащення включені адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go, функція автоматичного уповільнення перед крутим поворотом та камери кругового огляду.

Електромотор у Puma Gen-E один: він встановлений на передній осі та розвиває 168 кінських сил. Тобто електрокар – друга за потужністю Пума після версії ST, літровий мотор якого видає 170 сил. 200-сильного виконання кросовер втратив на початку року. З місця до 100 кілометрів на годину Gen-E розганяється за вісім секунд – на 0,6 секунди повільніше за Puma ST.

Живить мотор акумулятор ємністю 43 кіловат-години, розміщений під підлогою. Запас ходу на одній зарядці — 376 кілометрів, пристрій постійного струму потужністю 100 кіловат дозволить наповнити батарею з 10 до 80 відсотків за 23 хвилини.

Puma Gen-E випускатимуть на румунському заводі Ford Otosan, де збирають субкомпакти з ДВЗ. Електричну установку возитимуть із Великобританії. Замовлення на електричну Puma вже приймаються, а постачання має розпочатися навесні наступного року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Експерти пояснили, чому небезпечно не міняти антифриз протягом років

Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…

03.12.2024

Автомеханік назвали 5 авто, які майже не ламаються

У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…

03.12.2024

Citroen C5 Aircross нового покоління помічено на тестах

Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…

03.12.2024

Найпоширеніші помилки водіїв, які скорочують термін експлуатації авто

Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…

03.12.2024

Зимову серію Volvo XC60 Winter Edition продано за рекордні 2 хвилини

Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…

03.12.2024

Що потрібно знати про штрафи за неправильне паркування у дворі

Паркування в місті — це просто якийсь квест, особливо якщо ти опинився в районі, де…

03.12.2024