Статті

Названо функції сучасного авто, які краще використовувати лише в крайніх випадках

Share

Ось дивлюся на сучасні автомобілі й дивуюся, наскільки вони напаковані функціями. Навіть бюджетні моделі часом виглядають, як космічні кораблі. Особливо це стосується китайських машин – вони взагалі роздають функціонал направо і наліво. Але знаєте, не завжди кількість означає якість чи користь. Багато функцій, чесно кажучи, – це скоріше трюк маркетологів, ніж справжня необхідність. Тому я вирішив розповісти про ті опції, які, на мою думку, варто використовувати рідше.

Що ще варто знати

Але спершу хочу подякувати всім, хто читає мій блог регулярно. Ви мотивуєте мене продовжувати ділитися своїми думками та спостереженнями. Новачкам теж радий! Підписуйтеся, залишайте коментарі, лайкайте, якщо текст сподобався. Мені це дуже важливо, а вам допоможе не пропустити цікавеньке. Ну, а тепер перейдемо до моїх думок.

Про ECO-режим. От чесно, цей режим — штука цікава, але, як на мене, його трохи переоцінюють. Ідея класна – турбота про екологію, зменшення викидів і все таке. Але економія палива? Ну, не скажу, що вона суттєва. На рівній трасі чи при спуску з гори – окей, можна трохи заощадити. Але в місті, де постійні зупинки та розгони, ефект майже непомітний. Більше того, цей режим може навіть нашкодити. Особливо якщо ви вмикаєте його на непрогрітій машині. Згодом це може вдарити по ресурсу турбіни чи двигуна загалом. Тож я б радив вмикати ECO тільки в дуже специфічних умовах.

А тепер про Start & Stop. Це вже така штука, яка мене відверто бісить. Ну от серйозно, хто придумав, що вимикання й увімкнення двигуна кожні 20 секунд – це хороша ідея? Теоретично вона має економити пальне й зменшувати викиди. Але якщо стояти менше 30 секунд, наприклад, у пробці, толку нуль. А взимку це взагалі катастрофа. Постійне включення-виключення двигуна тільки розряджає акумулятор і шкодить стартеру. І так, акумулятори для таких машин коштують дорожче, і міняти їх доводиться частіше. Я цю функцію одразу вимикаю, і вам раджу.

Загалом, у сучасних авто багато таких “корисних” штук, які в житті виявляються зовсім не потрібними. Тому краще включайте голову, а не всі функції в машині.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

BMW активно переходить на водневі технології

Завод BMW Group у Регенсбурзі оголосив про плани впровадження водневих технологій у виробничій логістиці. Починаючи…

25.11.2024

BMW випустила купе, ціна якого не перевищує $42 000

Представлений новий BMW 225i Coupe M Sports Night Package, офіційна ціна якого складає 41 700…

25.11.2024

Volvo розпочне виробництво гібридного кросовера для іншої марки

Журналісти з'ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель…

25.11.2024

Представлений бензиновий Volvo XC90 з покращеною зовнішністю

Шведська марка Volvo презентувала бензиновий кросовер Volvo XC90. Спершу експерти чекали, що електричний EX90 прийде…

25.11.2024

BMW запропонувала замінити сенсорні екрани на браслет для водія

Автовиробники розуміють, що ми втомилися від величезної кількості сенсорних екранів. Тому і з'являються нові ідеї. Наприклад,…

25.11.2024

Toyota Corolla готується перевершити Prius за рівнем економічності

Corolla залишається найпопулярнішим автомобілем Toyota протягом майже 60 років. Актуальна, 12-а за рахунком генерація цієї…

25.11.2024