Статті

Названо функції сучасного авто, які краще використовувати лише в крайніх випадках

Ось дивлюся на сучасні автомобілі й дивуюся, наскільки вони напаковані функціями. Навіть бюджетні моделі часом виглядають, як космічні кораблі. Особливо це стосується китайських машин – вони взагалі роздають функціонал направо і наліво. Але знаєте, не завжди кількість означає якість чи користь. Багато функцій, чесно кажучи, – це скоріше трюк маркетологів, ніж справжня необхідність. Тому я вирішив розповісти про ті опції, які, на мою думку, варто використовувати рідше.

Що ще варто знати

Але спершу хочу подякувати всім, хто читає мій блог регулярно. Ви мотивуєте мене продовжувати ділитися своїми думками та спостереженнями. Новачкам теж радий! Підписуйтеся, залишайте коментарі, лайкайте, якщо текст сподобався. Мені це дуже важливо, а вам допоможе не пропустити цікавеньке. Ну, а тепер перейдемо до моїх думок.

Про ECO-режим. От чесно, цей режим — штука цікава, але, як на мене, його трохи переоцінюють. Ідея класна – турбота про екологію, зменшення викидів і все таке. Але економія палива? Ну, не скажу, що вона суттєва. На рівній трасі чи при спуску з гори – окей, можна трохи заощадити. Але в місті, де постійні зупинки та розгони, ефект майже непомітний. Більше того, цей режим може навіть нашкодити. Особливо якщо ви вмикаєте його на непрогрітій машині. Згодом це може вдарити по ресурсу турбіни чи двигуна загалом. Тож я б радив вмикати ECO тільки в дуже специфічних умовах.

А тепер про Start & Stop. Це вже така штука, яка мене відверто бісить. Ну от серйозно, хто придумав, що вимикання й увімкнення двигуна кожні 20 секунд – це хороша ідея? Теоретично вона має економити пальне й зменшувати викиди. Але якщо стояти менше 30 секунд, наприклад, у пробці, толку нуль. А взимку це взагалі катастрофа. Постійне включення-виключення двигуна тільки розряджає акумулятор і шкодить стартеру. І так, акумулятори для таких машин коштують дорожче, і міняти їх доводиться частіше. Я цю функцію одразу вимикаю, і вам раджу.

Загалом, у сучасних авто багато таких “корисних” штук, які в житті виявляються зовсім не потрібними. Тому краще включайте голову, а не всі функції в машині.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025