Завод BMW Group у Регенсбурзі оголосив про плани впровадження водневих технологій у виробничій логістиці. Починаючи з 2026 року, водневі тягачі та вилкові навантажувачі будуть використовуватися для виконання всіх завдань із транспортування та логістики. Це торкнеться таких ділянок, як пресовий, зварювальний та складальний цехи, що забезпечить своєчасну доставку необхідних компонентів та деталей до місць встановлення.
Проект спрямовано використання переваг водневих систем. За словами Арміна Ебнера, керівника заводу BMW Group у Регенсбурзі, перехід на водневий транспорт є важливим кроком на шляху реалізації концепції BMW iFACTORY — цифрової та стійкої фабрики майбутнього.
Ключова перевага водню полягає в швидкості заправки, яка можна порівняти з традиційними видами палива.
На даний момент логістичний автопарк заводу оснащений електричними приводами. Однак батареї навантажувачів вимагають заміни двічі за зміну, що займає близько 15 хвилин на кожен процес і вимагає спеціального обладнання, такого як крани.
Щоб забезпечити широкомасштабне використання водню, до 2026 року буде встановлено двокілометрову трубопровідну мережу із шістьма децентралізованими заправними станціями. Водень доставлятиметься у спеціальних трейлерах, які також можуть використовуватись для тимчасового зберігання. Після закінчення переходу річне споживання водню становитиме близько 150 тонн.
На даний момент логістичний автопарк заводу включає близько 230 тягачів та вилкових навантажувачів. Процес переходу буде реалізований поетапно та завершиться до 2030 року.
Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…
Взимку зростає навантаження на всі елементи автомобіля, зокрема й на акумулятор. Низькі температури значно уповільнюють…
Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…
Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…
Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…
AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…
Leave a Comment