Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається, що ти не в салоні, а в морозильнику. Двигун гріється повільно, а тепла в салоні практично немає. Усе це через особливості дизеля — він настільки ефективно працює, що забирає всю енергію на себе, а для обігріву майже нічого не лишається.
Якщо їдеш, то ще більш-менш нормально — двигун під навантаженням, тепло якось доходить до салону. Але варто зупинитися, і все, холод пробирає до кісток. Це, м’яко кажучи, не найприємніше відчуття, особливо якщо за вікном справжня зима.
Деякі автовиробники намагаються допомогти — додають усілякі обігрівачі, які працюють на паливі чи електриці. Але, чесно кажучи, у сильний мороз і вони не завжди рятують.
Для себе я зрозумів одне: якщо вже брати дизель, то точно з потужною системою обігріву або хоча б із можливістю встановити автономний обігрівач. Це штука, яка реально виручає — не залежить від двигуна і робить салон теплим навіть тоді, коли машина стоїть. Інакше доведеться змиритися з тим, що в мороз дизель — це, швидше, спосіб загартувати характер, ніж комфортно їздити.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment