Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається, що ти не в салоні, а в морозильнику. Двигун гріється повільно, а тепла в салоні практично немає. Усе це через особливості дизеля — він настільки ефективно працює, що забирає всю енергію на себе, а для обігріву майже нічого не лишається.
Якщо їдеш, то ще більш-менш нормально — двигун під навантаженням, тепло якось доходить до салону. Але варто зупинитися, і все, холод пробирає до кісток. Це, м’яко кажучи, не найприємніше відчуття, особливо якщо за вікном справжня зима.
Деякі автовиробники намагаються допомогти — додають усілякі обігрівачі, які працюють на паливі чи електриці. Але, чесно кажучи, у сильний мороз і вони не завжди рятують.
Для себе я зрозумів одне: якщо вже брати дизель, то точно з потужною системою обігріву або хоча б із можливістю встановити автономний обігрівач. Це штука, яка реально виручає — не залежить від двигуна і робить салон теплим навіть тоді, коли машина стоїть. Інакше доведеться змиритися з тим, що в мороз дизель — це, швидше, спосіб загартувати характер, ніж комфортно їздити.
Іспанія стала першою країною, яка впровадила новий стандарт дорожньої безпеки: з 1 січня 2026 року…
Німецька компанія представила свій перший преміальний хетчбек Smart#6 EHD 2026, дизайн якого створювала міжнародна команда…
Седани продовжують залишатися популярними, незважаючи на домінування кросоверів, і в найближчі два роки очікується кілька…
Ціни на бензин завжди йдуть слідом за нафтою: коли нафта дорожчає - бензин теж росте.…
Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На…
Сімейні люди практично повністю переключили свою увагу із сегменту мінівенів на кросовери. Такі автомобілі мають…
Leave a Comment