Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається, що ти не в салоні, а в морозильнику. Двигун гріється повільно, а тепла в салоні практично немає. Усе це через особливості дизеля — він настільки ефективно працює, що забирає всю енергію на себе, а для обігріву майже нічого не лишається.
Якщо їдеш, то ще більш-менш нормально — двигун під навантаженням, тепло якось доходить до салону. Але варто зупинитися, і все, холод пробирає до кісток. Це, м’яко кажучи, не найприємніше відчуття, особливо якщо за вікном справжня зима.
Деякі автовиробники намагаються допомогти — додають усілякі обігрівачі, які працюють на паливі чи електриці. Але, чесно кажучи, у сильний мороз і вони не завжди рятують.
Для себе я зрозумів одне: якщо вже брати дизель, то точно з потужною системою обігріву або хоча б із можливістю встановити автономний обігрівач. Це штука, яка реально виручає — не залежить від двигуна і робить салон теплим навіть тоді, коли машина стоїть. Інакше доведеться змиритися з тим, що в мороз дизель — це, швидше, спосіб загартувати характер, ніж комфортно їздити.
Ось дивлюся на сучасні автомобілі й дивуюся, наскільки вони напаковані функціями. Навіть бюджетні моделі часом…
Завод BMW Group у Регенсбурзі оголосив про плани впровадження водневих технологій у виробничій логістиці. Починаючи…
Представлений новий BMW 225i Coupe M Sports Night Package, офіційна ціна якого складає 41 700…
Журналісти з'ясували: на підході альтернативна версія Lynk & Co 08 – для китайського ринку модель…
Шведська марка Volvo презентувала бензиновий кросовер Volvo XC90. Спершу експерти чекали, що електричний EX90 прийде…
Автовиробники розуміють, що ми втомилися від величезної кількості сенсорних екранів. Тому і з'являються нові ідеї. Наприклад,…
Leave a Comment