Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається, що ти не в салоні, а в морозильнику. Двигун гріється повільно, а тепла в салоні практично немає. Усе це через особливості дизеля — він настільки ефективно працює, що забирає всю енергію на себе, а для обігріву майже нічого не лишається.
Якщо їдеш, то ще більш-менш нормально — двигун під навантаженням, тепло якось доходить до салону. Але варто зупинитися, і все, холод пробирає до кісток. Це, м’яко кажучи, не найприємніше відчуття, особливо якщо за вікном справжня зима.
Деякі автовиробники намагаються допомогти — додають усілякі обігрівачі, які працюють на паливі чи електриці. Але, чесно кажучи, у сильний мороз і вони не завжди рятують.
Для себе я зрозумів одне: якщо вже брати дизель, то точно з потужною системою обігріву або хоча б із можливістю встановити автономний обігрівач. Це штука, яка реально виручає — не залежить від двигуна і робить салон теплим навіть тоді, коли машина стоїть. Інакше доведеться змиритися з тим, що в мороз дизель — це, швидше, спосіб загартувати характер, ніж комфортно їздити.
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment