Зима для власників дизелів — це, знаєте, справжнє випробування. Щоразу, як сідаєш у машину, здається, що ти не в салоні, а в морозильнику. Двигун гріється повільно, а тепла в салоні практично немає. Усе це через особливості дизеля — він настільки ефективно працює, що забирає всю енергію на себе, а для обігріву майже нічого не лишається.
Якщо їдеш, то ще більш-менш нормально — двигун під навантаженням, тепло якось доходить до салону. Але варто зупинитися, і все, холод пробирає до кісток. Це, м’яко кажучи, не найприємніше відчуття, особливо якщо за вікном справжня зима.
Деякі автовиробники намагаються допомогти — додають усілякі обігрівачі, які працюють на паливі чи електриці. Але, чесно кажучи, у сильний мороз і вони не завжди рятують.
Для себе я зрозумів одне: якщо вже брати дизель, то точно з потужною системою обігріву або хоча б із можливістю встановити автономний обігрівач. Це штука, яка реально виручає — не залежить від двигуна і робить салон теплим навіть тоді, коли машина стоїть. Інакше доведеться змиритися з тим, що в мороз дизель — це, швидше, спосіб загартувати характер, ніж комфортно їздити.
Nissan представил обновленный X-Trail 2026 на японском рынке, сделав ставку на более современный дизайн, расширенный…
Статистика дійсно шокує: за даними ZF Friedrichshafen, близько 70% поломок автоматичних коробок передач у міських…
Вибір правильного бензину для автомобіля починається з рекомендацій виробника. Найточніша інформація міститься в посібнику з…
У Китаї офіційно представили Tesla Model YL - подовжену версію кросовера з трьома рядами сидінь…
Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…
Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…
Leave a Comment