Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Ситуація у Volkswagen залишається складною: компанія вже кілька років стикається з фінансовими труднощами, скорочує зарплати…
У найближчі місяці три бренди Volkswagen Group - Volkswagen, CUPRA і Skoda - готуються представити…
Багато автомобілістів найбільше побоюються сильних морозів, проте нестабільні температури з постійними перепадами від заморозків до…
Автомобільні експерти виділили п'ять моделей, які у 2025 році демонструють найнижчу реальну витрату палива. Зростання…
Поширена в Інтернеті інформація про введення в Україні нового дорожнього знака у вигляді білого ромба…
Volkswagen опинився в центрі двох серйозних відкликань, що стосуються безпеки їхніх авто. Найбільша проблема торкнулася…
Leave a Comment