Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Leave a Comment