Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment