Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…
З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…
В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…
Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…
Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…
Leave a Comment