Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment