Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих. Також завжди необхідно аналізувати пропозиції від співробітників автосервісу. Вони не мають права зробити ремонт, не узгодивши з власником автомобіля його обсяг та ціну. Це прописано у законі про захист прав споживача, – пояснює експерт.
В автосервісі може з’ясуватися, що потрібний ще якийсь ремонт. Якщо є сумніви, варто звернутися до іншого фахівця та обговорити необхідність цього ремонту, і лише після цього відповісти своєму сервісу.
Фахівець нагадав, що хороший автосервіс завжди дає гарантію на свої роботи та запчастини, які використовує під час ремонту. Як правило, три місяці, але в середньому від півроку до року. Після ремонту в автосервісі мають зібрати всі старі запчастини та покласти у багажник разом із упаковкою від нових, уточнив експерт.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment