З підвищенням цін на пальне в Україні я помітив, як важливо почати економити на заправці, особливо взимку. Холодна погода дійсно збільшує витрату пального, і кожен спосіб зберегти кілька літрів — це вже плюс. Ось що я для себе зрозумів.
Почну з обігрівача. Він, звісно, дуже важливий в холодну пору, але якщо на вулиці не зовсім змерзло, нема сенсу включати його на максимум. Краще виставити оптимальну потужність — не тільки пальне зекономиш, але й в салоні буде комфортно.
Тиск в шинах — ще один момент, який я точно не пропускаю. Коли холодно, тиск зменшується, а це одразу впливає на витрату пального. Я перевіряю його регулярно, особливо в зимовий період, щоб машини не було тяжко їздити, а витрати пального залишалися на нормальному рівні.
Також я завжди даю пару хвилин двигуну прогрітися перед поїздкою. Не поспішати виїжджати на холодному моторі — це важливо, бо так двигун працює ефективніше, без зайвих навантажень. Якщо його не прогріти, то витрата пального буде більша, а термін служби двигуна може скоротитися.
Ну і, звісно, з оливами я не експериментую. Взимку беру легкі синтетичні оливи, які не тільки допомагають двигуну краще запускатися в холод, але й зменшують його навантаження. Завдяки цьому машина працює стабільно, а витрати пального залишаються в межах норми.
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Leave a Comment