З підвищенням цін на пальне в Україні я помітив, як важливо почати економити на заправці, особливо взимку. Холодна погода дійсно збільшує витрату пального, і кожен спосіб зберегти кілька літрів — це вже плюс. Ось що я для себе зрозумів.
Почну з обігрівача. Він, звісно, дуже важливий в холодну пору, але якщо на вулиці не зовсім змерзло, нема сенсу включати його на максимум. Краще виставити оптимальну потужність — не тільки пальне зекономиш, але й в салоні буде комфортно.
Тиск в шинах — ще один момент, який я точно не пропускаю. Коли холодно, тиск зменшується, а це одразу впливає на витрату пального. Я перевіряю його регулярно, особливо в зимовий період, щоб машини не було тяжко їздити, а витрати пального залишалися на нормальному рівні.
Також я завжди даю пару хвилин двигуну прогрітися перед поїздкою. Не поспішати виїжджати на холодному моторі — це важливо, бо так двигун працює ефективніше, без зайвих навантажень. Якщо його не прогріти, то витрата пального буде більша, а термін служби двигуна може скоротитися.
Ну і, звісно, з оливами я не експериментую. Взимку беру легкі синтетичні оливи, які не тільки допомагають двигуну краще запускатися в холод, але й зменшують його навантаження. Завдяки цьому машина працює стабільно, а витрати пального залишаються в межах норми.
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…
Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…
Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…
Leave a Comment