Toyota готує наймасштабнішу зміну продуктової стратегії за останнє десятиліття: відтепер оновлення флагманських моделей відбуватиметься раз на дев’ять років, замість звичного п’ятирічного чи семирічного циклу. Компанія прагне забезпечити стабільність продажів, зменшити дефіцит та підвищити залишкову вартість своїх автомобілів. Такий підхід пояснюється високим попитом на популярні моделі, від RAV4 до Land Cruiser, де строки очікування на поставку інколи розтягуються на місяці або навіть роки.
Одночасно Toyota переглядає цінову політику: замість планового зниження вартості до кінця життєвого циклу ціни тепер будуть гнучкими й залежатимуть від ринкового попиту, а не від віку автомобіля. Це дозволить стабілізувати продажі та підтримати цінність машин на вторинному ринку.
Ключовим елементом стратегії стає перехід до програмно-визначених автомобілів, що отримують регулярні OTA-оновлення. Завдяки цьому можна додавати нові функції, покращувати інтерфейс, розширювати можливості помічників і навіть змінювати динаміку авто без запуску нового покоління.
Цифрові оновлення дозволяють моделям залишатися актуальними довше, скорочують потребу у дорогих платформах і дають покупцям стабільніші ціни, зменшуючи ризик отримати машину, яка відразу здається “застарілою”.
П'яте покоління гібридного Toyota Prius дебютувало наприкінці 2022 року й відтоді вийшло на всі ключові…
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Leave a Comment