Щоб двигун служив довго, важливо уникати крайнощів у роботі. Надто високі оберти (червона зона на тахометрі) створюють сильне навантаження на шатуни та колінвал, погіршують мастило та можуть призвести до серйозних поломок, особливо на холодному моторі. Низькі оберти теж шкідливі: мотор працює “на межі”, погано згорає паливо, утворюється нагар, виникає детонація та погіршується подача масла.
Ідеальний режим – різноманітність обертів. Короткі розгони, їзда по трасі на середніх обертах і короткочасна робота близько до червоної зони допомагають очищати відкладення, покращують роботу клапанів і свічок. Для міста радять 2000-3500 об/хв, для трасових прискорень – 4000-5000 об/хв короткочасно. Турбований і холодний двигун не варто розкручувати понад 3000 об/хв до прогріву.
Найнебезпечніший режим – монотонна робота в крайніх значеннях. Мотор потребує різноманітних навантажень, контролю температури, якісного палива, вчасної заміни масла і фільтрів. Правильний баланс продовжує ресурс двигуна і забезпечує надійну роботу автомобіля.
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…
Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…
BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…
Leave a Comment