Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Час читання: < 1 хв.
Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Багато автодилерів ставляться до електромобілів скептично, і справа тут не у батареях чи страхах покупців. Основна причина набагато прозаїчніша: EV потребують приблизно вдвічі менше обслуговування, ніж звичайні бензинові автомобілі, а це позбавляє дилерів великої частини прибутку. Продаж нових машин приносить мінімальну маржу, тоді як сервіс і запчастини забезпечують до половини доходу дилерських центрів. Постійні заміни олії, свічок, ременів, обслуговування підвіски та інших вузлів створюють стабільний потік клієнтів, який електромобілі практично виключають.

Дослідження Consumer Reports і AAA показують, що обслуговування електрокарів обходиться приблизно вдвічі дешевше. У них немає масла, турбін і складних механічних вузлів, а рекуперативне гальмування значно подовжує ресурс гальмівної системи. За вісім років власник ДВС приносить дилеру у рази більше доходу, ніж власник електромобіля. Саме ця втрата традиційної “золотоприбуткової” частини бізнесу лякає салони.

Реклама

Через це вам із задоволенням розкажуть про “дорогі батареї” чи “складний ремонт”, але рідше пояснюють, що реальний перелік робіт з електромобілем обмежується заміною фільтра салону, гальмівної рідини та шин. При виборі між бензиновою машиною та EV варто запитати у дилера офіційні графіки обслуговування на 5-8 років. Цифри швидко покажуть істину: для водія електромобіль значно вигідніший, а ось для дилера – навпаки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення