Власники Tesla розповіли, на скільки вистачає заряду батареї

0
362

З’явившись в 2012 році на ринку, американські електрокари Tesla Model S зробили переворот, і весь світ зрозумів, що електричне майбутнє автомобілів вже близько. Але і зараз, через сім років, ніхто ще не зміг зробити нічого хоч близько схожого. Більш того, ці автомобілі мають можливість перероджуватися, пише Autonews

Організатор гоночної серії «Eco Grand Prix» і власник Tesla Model S 2015 року випуску Рафаель де Местре розповів, скільки він проїхав кілометрів на своєму електрокарі, перш, ніж батарея почала знижувати ефективність.

«Я об’їхав навколо світу на своєму електрокарі два рази. І в 2018 році зрозумів, що батарея вже зношена: запас ходу став нижче відсотків на 20, а час заряду збільшилася. Це незначні зміни, але для мене вони важливі. Я багато їжджу по різних країнах і практично живу в своїй Tesla. Все ж я вирішив оновити ПЗ автомобіля і змінити батарею на нову і більш ефективну », – зазначає Рафаель.

Машина за три роки проїхала більше 350 тисяч кілометрів. На той момент це була версія 85D з одним запасом ходу на 400 км, батареєю 85 кВт / год і з максимальною швидкістю в 250 км / год. Час заряду на Supercharger до 80% займало пів години, а на звичайну зарядку від 2 до 4 годин. Виробник стверджує, що електромобіль може проїздити сім років на гарантійному обслуговуванні, але в реальності максимальний кілометраж був досягнутий раніше терміну.

«Машина для мене дуже важлива. Я з нею вже зріднився і міняти мені не хотілося, тому я просто звернувся на сервіс і замовив нову батарею і останнє оновлення програмного забезпечення. В результаті я отримав більш продуктивний автомобіль з великими функціональними можливостями, розширеним меню, картами і доданими мовами в навігацію. При цьому я зберіг собі пам’ять про свої подорожі разом з автомобілем », – зазначає Рафаель. 

Заміна батареї обійшлася власнику більш ніж в 50 тисяч євро, але нова версія дозволила заряджати електрокар за 15 хвилин до 80% і проїжджати на запасі ходу вже більше 450 км. Крім того, стало зручно використовувати навігацію на іспанською мовою, який раніше б не доступний, але є рідною мовою для автомобіліста.

Плюс машина стала більш приемистой і розгін з 5,4 секунд до перших 100 км / год зменшився до 5,2 секунд. 

Але власник каже, що розраховує після досягнення наступних 350 тисяч знову замінити батарею, щоб машина не втрачала своєї продуктивності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!