Компанія Audi представила нову модифікацію кросовера Q6 e-tron, адаптовану до специфіки китайського ринку. Електромобілю, який дебютував місяць тому, розтягнули колісну базу і збільшили ємність батареї. Також Audi обіцяє нові медіатехнології та оптимізований комплекс водійських асистентів.
Audi Q6L e-tron більший за європейський електрокросовер на 105 міліметрів — всі вони віддані пасажирам заднього дивана. Крім збільшення простору, приріст довжини дозволив інженерам забезпечити кросовер батареєю на 107 кВт*год – у глобальної моделі тільки 100-кіловат-годинна батарея. Відповідно, для версії для КНР заявлено помітно більш серйозний запас ходу. Він становить 700 кілометрів, тоді як у звичайного Q6 e-tron – максимум 625 кілометрів.
Силова електроніка позашляховика може приймати зарядний струм потужністю до 270 кВт. Тим самим на потужній зарядній станції поповнити енергозапас із 10 до 80% можна буде лише за 25 хвилин.
На ринок новинка вийде в задньопривідній модифікації з 347-сильним мотором і повнопривідній версії, чиї двигуни розвивають 469 к.с. Для країн Європи Q6 e-tron оснащують продуктивнішими агрегатами на 388 і 517 сил — можливо, двигуни дефорсовані, щоб збільшити запас ходу.
Audi планує остаточно представити кросовер на місцевому ринку в четвертому кварталі, а доставки розпочнуться лише наступного року. Випускати подовжений Q6 e-tron будуть на місцевому заводі Audi у Чанчуні.