Деградація батарей Tesla не залежить від потужності заряджання – дослідження

0
164

Швидкість, з якою деградують батареї Tesla, не залежить від типу зарядки, пише видання InsideEVs. Компанія Recurrent Auto проаналізувала великий обсяг даних про заряджання електромобілів цієї марки і дійшла висновку, що заповнення запасу енергії за допомогою «швидких» та «повільних» терміналів практично однаково впливає на те, як поступово скорочується максимальна дальність пробігу.

Дослідження охопило понад 12,5 тисяч електромобілів Tesla, що експлуатуються в США. Їх розбили на дві групи. У першу увійшли машини, які як мінімум 90% часу заряджалися на швидкісних терміналах постійного струму. Власники автомобілів із другої групи, навпаки, найчастіше підключалися до мереж змінного струму: більшість таких станцій має потужність не більше 22 кіловат, процес розтягується на кілька годин (залежно від ємності блоку акумуляторів).

Аналіз даних із 4400 екземплярів кросовера Tesla Model Y показав, що після 1000 днів переважно швидкого заряджання запас ходу скоротився навіть трохи менше, ніж на машинах, які лише час від часу підключалися до швидкісних терміналів. Водночас він в обох випадках залишився на рівні понад 90% від початкового.

Схожа картина спостерігається у седанів Tesla Model 3, яких у дослідженні задіяли 6300 одиниць. Після 2000 днів заряджання максимальна дальність пробігу електромобілів з обох груп скоротилася приблизно до 89%.

Нагадаємо, у фірмовій мережі Tesla Supercharger використовуються термінали постійного струму кількох типів. Найсучасніший і найпотужніший з них — V4 — може видавати до 350 кіловат. Втім, жоден із нинішніх електромобілів компанії на таку потужність не розрахований через 400-вольтову архітектуру.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!