Економісти та представники Національного банку України вважають, що зниження курсу гривні призведе до зростання цін на пальне, але учасники ринку палива вважають, що уникнути цього можна.
Про це пише “Економічна правда”.
Так, першою причиною того, що ціни на паливо на українських АЗС можуть залишитися колишніми або зростуть ненабагато, експерти називають те, що трейдери закладають у вартість кожної літри бензину чи дизпалива високу маржу. Раніше вони встановили дохідність на рівні 5-8 грн./л, але тепер цей потенціал може нівелюватися.
Якщо просто, то окремі мережі під час війни заробляли надприбутки, які в окремих випадках могли сягати 10 грн. за літр до 20 грн. за літр.
“Така маржа дозволила залити ринок зрідженим газом та дизельним пальним і значно покращити ситуацію з бензином. Насичення ринку спричинило очікуваний результат: гостру конкуренцію та падіння цін”, – каже директор Консалтингової групи Сергій Куюн.
Другим чинником експерти називають зниження світових цін на нафту та нафтопродукти.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment