Економісти та представники Національного банку України вважають, що зниження курсу гривні призведе до зростання цін на пальне, але учасники ринку палива вважають, що уникнути цього можна.
Про це пише “Економічна правда”.
Так, першою причиною того, що ціни на паливо на українських АЗС можуть залишитися колишніми або зростуть ненабагато, експерти називають те, що трейдери закладають у вартість кожної літри бензину чи дизпалива високу маржу. Раніше вони встановили дохідність на рівні 5-8 грн./л, але тепер цей потенціал може нівелюватися.
Якщо просто, то окремі мережі під час війни заробляли надприбутки, які в окремих випадках могли сягати 10 грн. за літр до 20 грн. за літр.
“Така маржа дозволила залити ринок зрідженим газом та дизельним пальним і значно покращити ситуацію з бензином. Насичення ринку спричинило очікуваний результат: гостру конкуренцію та падіння цін”, – каже директор Консалтингової групи Сергій Куюн.
Другим чинником експерти називають зниження світових цін на нафту та нафтопродукти.
Колись Nissan Leaf асоціювався зі стоянками біля екоярмарків і ресторанів здорового харчування, але тепер цей…
Компанія Dacia, яка раніше асоціювалася виключно з бюджетними автомобілями, сьогодні впевнено кидає виклик мастодонтам автосвіту…
Викрадення автомобіля — одна з найбільших тривог кожного водія, незалежно від країни проживання. Попит на…
Audi Q5 завжди був елегантним і преміальним кросовером, але не виглядав занадто пафосно. Його строгий…
Коли автовиробник обирає для своєї нової моделі назву Epiq, мимоволі виникає думка: «Чи не занадто…
Спільне підприємство SAIC Volkswagen зробило знакову заяву, яка привернула велику увагу автомобільної спільноти. Компанія оголосила…
Leave a Comment