Економісти та представники Національного банку України вважають, що зниження курсу гривні призведе до зростання цін на пальне, але учасники ринку палива вважають, що уникнути цього можна.
Про це пише “Економічна правда”.
Так, першою причиною того, що ціни на паливо на українських АЗС можуть залишитися колишніми або зростуть ненабагато, експерти називають те, що трейдери закладають у вартість кожної літри бензину чи дизпалива високу маржу. Раніше вони встановили дохідність на рівні 5-8 грн./л, але тепер цей потенціал може нівелюватися.
Якщо просто, то окремі мережі під час війни заробляли надприбутки, які в окремих випадках могли сягати 10 грн. за літр до 20 грн. за літр.
“Така маржа дозволила залити ринок зрідженим газом та дизельним пальним і значно покращити ситуацію з бензином. Насичення ринку спричинило очікуваний результат: гостру конкуренцію та падіння цін”, – каже директор Консалтингової групи Сергій Куюн.
Другим чинником експерти називають зниження світових цін на нафту та нафтопродукти.
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
Leave a Comment