Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер великий сенсорний екран керує всіма функціями. Стандартний дисплей – 12,9 дюйма, у топових версіях – 15,6 дюйма, більше, ніж у Tesla Model 3. Клімат, мультимедіа та інші налаштування доступні лише через екран, а поворотний контролер Mazda зник.
Система інтегрована із сервісами Google, а голосові команди працюють через платформу Gemini. Кермо отримало додаткові кнопки для керування аудіо, асистентами та іншими функціями, не відпускаючи рук. CX-5 підтримує Google Maps і Play Store для персоналізації.
Mazda прагне зробити керування автомобілем інтуїтивним і схожим на роботу зі смартфоном. Водночас такий підхід викликає суперечки: одні вітають цифровізацію, інші сумніваються у зручності сенсорних панелей під час руху. Як ринок сприйме новий CX-5 – покаже час.
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Європейські автовиробники активно працюють над тим, щоб збільшити запас ходу електромобілів. Причина проста: великі батареї…
В Україні готують закон, який може суттєво вплинути на міський простір. Законопроєкт № 9564 передбачає…
Взимку стоянкове гальмо може примерзнути через вологу всередині троса або механізму. Коли вода замерзає, трос…
Одинадцяте покоління Honda Accord, представлене наприкінці 2022 року та запущене у продаж у 2023-му, принесло…
Незважаючи на постійний контроль з боку відповідних органів, ризик заправки автомобіля неякісним паливом на АЗС…
Leave a Comment