Новини

Українським водіям загрожує штраф за порушення «температурного режиму»

Share

В особливо спекотні літні дні, внаслідок підвищення температури повітря та потрапляння сонячних променів на асфальтове покриття, воно прогрівається іноді до 70 градусів і стає м’яким, як пластилін. Таким чином, вантажівки можуть пошкодити та деформувати асфальт. Щоб цього не сталося, законодавством передбачено певні обмеження та заборони руху великовагових транспортних засобів. А також адміністративна відповідальність за недотримання правил.

Зокрема, згідно з п.35 Порядку від 27.06.2007 №879 рух великовагових транспортних засобів може бути тимчасово обмежений або заборонений у разі настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких транспортних засобів може призвести до значного пошкодження автомобільних доріг або негативно вплинути на безпеку. руху.

У той же час ці обмеження повинні підтверджуватись встановленими дорожніми знаками із зазначенням чітких критеріїв для заборони руху. Такі знаки можуть бути встановлені на певних дорогах за рішенням органів місцевого самоврядування. За порушення вимог передбачається штраф у розмірі 340 грн. (ч.1 ст.122 КУпАП).

Також діють постійні обмеження на заборону руху транспортних засобів фактичною масою понад 24 тонни та навантаженням на вісь 7 тонн вдень при температурі повітря вище +28 С (п. 35 Порядку від 27.06.2007 №879).

Слід зазначити, що ці заборони не стосуються транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, що швидко псуються, живих тварин і птиці.

Вказані обмеження не передбачають обов’язкової додаткової установки дорожніх знаків. Порушення цих правил проїзду великоваговим транспортом тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі 510 грн. (ст. 132-1 КУпАП). У той же час можливе затримання автомобіля (ст.265-2 КУпАП).

Доказами адміністративного правопорушення за цією статтею може бути підтверджена інформація щодо температури повітря на зазначеній ділянці дороги. При цьому вага транспортного засобу може бути зафіксована лише шляхом документального або точного контролю у вигляді зважування у пункті габаритно-вагового контролю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи для водіїв автобусів за відсутність особистого страхового полісу

Законодавство України зобов'язує пасажирських перевізників не лише дотримуватися правил дорожнього руху, але й забезпечувати наявність…

09.04.2025

BMW представила новий X3 M50 на заході в Мілані

На виставці Salone del Mobile 2025 у Мілані відбулася прем'єра нового BMW X3 M50 у…

09.04.2025

Mercedes-Benz представить електричний Mini G-Class наприкінці 2026 року

Mercedes-Benz підтвердив запуск компактного позашляховика Mini-G наприкінці 2026 року. Новинка буде повністю електричною та отримає…

09.04.2025

З’явилися фотографії нового Citroen C5 Aircross без камуфляжу

Citroen несподівано розкрив нове покоління свого кросовера C5 Aircross до офіційної прем'єри, запланованої на 29…

09.04.2025

Volkswagen показав ID. Every1 — доступний електрокар для міста

Volkswagen виклав захоплююче відео, яке демонструє можливості нового бюджетного електромобіля ID. Every1, орієнтованого на базовий…

09.04.2025

Як зміниться автоцивілка в Україні у 2025 році

З 1 січня 2025 року в Україні набули чинності важливі зміни у сфері обов’язкового страхування…

09.04.2025