Новини

Українським водіям загрожує штраф за порушення «температурного режиму»

Share

В особливо спекотні літні дні, внаслідок підвищення температури повітря та потрапляння сонячних променів на асфальтове покриття, воно прогрівається іноді до 70 градусів і стає м’яким, як пластилін. Таким чином, вантажівки можуть пошкодити та деформувати асфальт. Щоб цього не сталося, законодавством передбачено певні обмеження та заборони руху великовагових транспортних засобів. А також адміністративна відповідальність за недотримання правил.

Зокрема, згідно з п.35 Порядку від 27.06.2007 №879 рух великовагових транспортних засобів може бути тимчасово обмежений або заборонений у разі настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких транспортних засобів може призвести до значного пошкодження автомобільних доріг або негативно вплинути на безпеку. руху.

У той же час ці обмеження повинні підтверджуватись встановленими дорожніми знаками із зазначенням чітких критеріїв для заборони руху. Такі знаки можуть бути встановлені на певних дорогах за рішенням органів місцевого самоврядування. За порушення вимог передбачається штраф у розмірі 340 грн. (ч.1 ст.122 КУпАП).

Також діють постійні обмеження на заборону руху транспортних засобів фактичною масою понад 24 тонни та навантаженням на вісь 7 тонн вдень при температурі повітря вище +28 С (п. 35 Порядку від 27.06.2007 №879).

Слід зазначити, що ці заборони не стосуються транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, що швидко псуються, живих тварин і птиці.

Вказані обмеження не передбачають обов’язкової додаткової установки дорожніх знаків. Порушення цих правил проїзду великоваговим транспортом тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі 510 грн. (ст. 132-1 КУпАП). У той же час можливе затримання автомобіля (ст.265-2 КУпАП).

Доказами адміністративного правопорушення за цією статтею може бути підтверджена інформація щодо температури повітря на зазначеній ділянці дороги. При цьому вага транспортного засобу може бути зафіксована лише шляхом документального або точного контролю у вигляді зважування у пункті габаритно-вагового контролю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024