Новини

Українським водіям загрожує штраф за порушення «температурного режиму»

Share

В особливо спекотні літні дні, внаслідок підвищення температури повітря та потрапляння сонячних променів на асфальтове покриття, воно прогрівається іноді до 70 градусів і стає м’яким, як пластилін. Таким чином, вантажівки можуть пошкодити та деформувати асфальт. Щоб цього не сталося, законодавством передбачено певні обмеження та заборони руху великовагових транспортних засобів. А також адміністративна відповідальність за недотримання правил.

Зокрема, згідно з п.35 Порядку від 27.06.2007 №879 рух великовагових транспортних засобів може бути тимчасово обмежений або заборонений у разі настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких транспортних засобів може призвести до значного пошкодження автомобільних доріг або негативно вплинути на безпеку. руху.

У той же час ці обмеження повинні підтверджуватись встановленими дорожніми знаками із зазначенням чітких критеріїв для заборони руху. Такі знаки можуть бути встановлені на певних дорогах за рішенням органів місцевого самоврядування. За порушення вимог передбачається штраф у розмірі 340 грн. (ч.1 ст.122 КУпАП).

Також діють постійні обмеження на заборону руху транспортних засобів фактичною масою понад 24 тонни та навантаженням на вісь 7 тонн вдень при температурі повітря вище +28 С (п. 35 Порядку від 27.06.2007 №879).

Слід зазначити, що ці заборони не стосуються транспортних засобів, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів, що швидко псуються, живих тварин і птиці.

Вказані обмеження не передбачають обов’язкової додаткової установки дорожніх знаків. Порушення цих правил проїзду великоваговим транспортом тягне за собою накладення штрафу на водіїв у розмірі 510 грн. (ст. 132-1 КУпАП). У той же час можливе затримання автомобіля (ст.265-2 КУпАП).

Доказами адміністративного правопорушення за цією статтею може бути підтверджена інформація щодо температури повітря на зазначеній ділянці дороги. При цьому вага транспортного засобу може бути зафіксована лише шляхом документального або точного контролю у вигляді зважування у пункті габаритно-вагового контролю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Покупка авто з таксі: чому це може бути небезпечно

На сучасному ринку можна знайти безліч автомобілів – як нових, так і вживаних. Проте до…

19.01.2025

Як не стати жертвою: автомеханік назвав 7 хитрощів на СТО

Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…

19.01.2025

Водії розгублені через новий знак із чорною стрілкою: пояснюємо значення

Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…

19.01.2025

BMW планує абсолютно новий дизайн решітки радіатора

BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…

19.01.2025

Honda анонсувала випуск нового кросовера CR-V

Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…

19.01.2025

Електрокари стають популярнішими: продажі зросли у 2024 році

Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…

19.01.2025