М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Час читання: < 1 хв.
М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow – “бруд і сніг”. Так позначають нешиповані покришки для міжсезоння. Вони краще за літні тримають дорогу на вологому та слизькому покритті й залишаються еластичними під час невеликих холодів.

Але у деяких країнах Європи (наприклад, Німеччина, Швейцарія) позначення M+S не вважається достатнім, щоб шина вважалась зимовою. Там потрібен додатковий символ – “альпійська сніжинка” (3PMSF). В Україні ж шини з M+S офіційно теж зараховують до зимових.

Реклама

Шини M+S мають глибший протектор і більше ламелей, завдяки чому краще працюють у дощ і легкий сніг. Вони тихіші й комфортніші за шиповані, а в регіонах із м’якими зимами можуть використовуватися цілий рік. Проте під час сильних морозів, ожеледиці чи глибокого снігу вони поступаються справжнім зимовим шинам 3PMSF.

У спеку такі покришки швидше зношуються, хоча їх використання влітку не заборонено. Найкраще M+S працюють у температурному діапазоні від -7 до +20°C. Для легковиків і кросоверів середньої потужності це хороший варіант, а для потужних авто – компромісний.

Головне – обирати шини не лише за маркуванням, а й за реальними умовами їзди та кліматом. M+S добре підходять для міжсезоння й м’якої зими, але не можуть повністю замінити справжню зимову гуму.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення