Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow – “бруд і сніг”. Так позначають нешиповані покришки для міжсезоння. Вони краще за літні тримають дорогу на вологому та слизькому покритті й залишаються еластичними під час невеликих холодів.
Але у деяких країнах Європи (наприклад, Німеччина, Швейцарія) позначення M+S не вважається достатнім, щоб шина вважалась зимовою. Там потрібен додатковий символ – “альпійська сніжинка” (3PMSF). В Україні ж шини з M+S офіційно теж зараховують до зимових.
Шини M+S мають глибший протектор і більше ламелей, завдяки чому краще працюють у дощ і легкий сніг. Вони тихіші й комфортніші за шиповані, а в регіонах із м’якими зимами можуть використовуватися цілий рік. Проте під час сильних морозів, ожеледиці чи глибокого снігу вони поступаються справжнім зимовим шинам 3PMSF.
У спеку такі покришки швидше зношуються, хоча їх використання влітку не заборонено. Найкраще M+S працюють у температурному діапазоні від -7 до +20°C. Для легковиків і кросоверів середньої потужності це хороший варіант, а для потужних авто – компромісний.
Головне – обирати шини не лише за маркуванням, а й за реальними умовами їзди та кліматом. M+S добре підходять для міжсезоння й м’якої зими, але не можуть повністю замінити справжню зимову гуму.
Експерти склали антирейтинг найменш надійних автомобілів, які не радять купувати, особливо на вторинному ринку. Спеціалісти…
Lexus GX 2025 модельного року визнали найнадійнішим преміальним позашляховиком у своєму класі. За оцінкою експертів…
В Україні остаточно підтвердили законність використання ручних радарів швидкості TruCam. 16 грудня 2025 року Восьмий…
Неочевидні порушення правил дорожнього руху можуть призвести до позбавлення водійських прав не менш серйозно, ніж…
Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…
Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…
Leave a Comment