Чому електромобілі візьмуть верх раніше, ніж ви думаєте

0
660

Ми знаходимося в центрі найбільшої революції в автомобілебудуванні з тих пір, як перша виробнича лінія Генрі Форда почала розгортатися в 1913 році.
І це, швидше за все, відбудеться набагато швидше, ніж ви думаєте.

Багато галузевих оглядачів вважають, що ми вже пройшли переломний момент, коли продажі електромобілів (EV) дуже швидко перевищать продажі бензинових і дизельних автомобілів.

Це, безумовно, те, що думають найбільші світові автовиробники.

Jaguar планує продавати тільки електромобілі з 2025 року, Volvo з 2030 року, а минулого тижня британська компанія з виробництва спортивних автомобілів Lotus заявила, що піде за цим прикладом, продаючи тільки електричні моделі з 2028 року.
General Motors заявляє, що до 2035 року буде виробляти тільки електромобілі, Ford заявляє, що до 2030 року всі автомобілі, що продаються в Європі, будуть електричними, а VW заявляє, що до 2030 року 70% її продажів будуть електричними.

Так, той факт, що уряди багатьох країн світу ставлять перед собою мету заборонити продаж автомобілів з бензиновим і дизельним паливом, дає імпульс цьому процесу.
Але що робить неминучим кінець двигуна внутрішнього згоряння, так це технологічна революція. А технологічні революції, як правило, відбуваються дуже швидко.
Ринок електромобілів приблизно там, де був Інтернет в кінці 1990-х або на початку 2000-х років.

У той час було багато шуму з приводу цієї нової речі, коли комп’ютери розмовляли один з одним.

Джефф Безос заснував Amazon, і Google почав замінювати собі подібних Altavista, Ask Jeeves і Yahoo. Деякі з залучених компаній підняли карколомні оцінки.
Для тих, хто ще не увійшов в систему, все це здавалося захоплюючим і цікавим, але недоречним – наскільки корисним може бути спілкування за допомогою комп’ютера? Адже у нас є телефони!

Але Інтернет, як і всі успішні нові технології, не пішов за лінійним шляхом до світового панування. Він не розвивався поступово, даючи нам час планувати наперед.
Його зріст був вибуховим і руйнівним, він розтрощив існуючі підприємства і змінив те, як ми робимо майже все. І це відбувалося по знайомій схемі, відомій технологам як S-подібна крива.

Читайте також  У Польщі надаватимуть субсидії при купівлі електромобіля

Ідея полягає в тому, що інновації починаються повільно і цікаві тільки дуже розумним. Електромобілі знаходяться на пологому нижньому кінці S.

Для Інтернету графік починається о 22:30 29 жовтня 1969 року. Саме тоді комп’ютер в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі вступив в контакт з іншим комп’ютером в Стенфордському університеті в декількох сотнях миль від нього.
Дослідники набрали L, потім O, потім G. Система вилетіла з ладу раніше, ніж вони змогли ввести слово «вхід».

Десять років по тому в мережі все ще було всього кілька сотень комп’ютерів, але темпи змін прискорювалися.

У 1990-ті роки більш технічно підковані люди почали купувати персональні комп’ютери.

У міру зростання ринку ціни швидко падали, а продуктивність стрімко поліпшувалася, спонукаючи все більше і більше людей заходити в Інтернет.
Буква S тут починає підніматися вгору, зростання стає експоненціальним. До 1995 року в мережі було близько 16 мільйонів чоловік. До 2001 року їх було 513 млн чоловік.
Зараз їх більше трьох мільярдів. Що відбувається далі, наша буква S починає нахилятися назад до горизонталі.

Темпи зростання сповільнюються, так як практично всі, хто хоче бути, зараз в мережі.
Ми спостерігали ту ж картину: повільний старт, експоненціальне зростання, а потім уповільнення переходу до зрілого ринку зі смартфонами, фотографією і навіть антибіотиками.

Двигун внутрішнього згоряння на рубежі минулого століття пішов по тій же траєкторії.
Так само чинили парові машини і друкарські верстати. І електромобілі зроблять те ж саме.

Перший примітивний електромобіль був розроблений шотландським винахідником Робертом Андерсоном в 1830-х роках.
Але тільки в останні кілька років технологія стала доступна за цінами, які роблять її конкурентоспроможною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.