Новини

В Києві обмежать рух електричних самокатів

Share

Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.

Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.

Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.

Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:

    • Обмеження максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах – не більше 14 км/год.
    • На територіях, де традиційно багато людей, таких як Пейзажна алея чи вулиця Сагайдачного, самокати не їздитимуть взагалі. Як і біля військового госпіталю, меморіальних історичних кладовищ і ще ряду територій.
    • По всім районам Києва будуть єдині стандартизовані точки ранкового старту з чітко затвердженими паркомісцями на 5 і 10 місць. Таких точок буде 1025, і тільки звідти самокати можуть стартувати.
    • Щоб люди могли поскаржитися, передати інформацію чи ідентификувати порушників, кожен самокат матиме індивідуальний номер у форматі літери і трьох цифр.
    • Оператори оформлюють медичну страховку на випадок нещасних випадків та травм. Поліс покриватиме витрати на лікування, а також шкоду завдану майну третіх осіб від 100 тисяч гривень.

Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.

Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024