Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.
Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.
Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.
Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:
Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.
Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.
Автомобільний експерт склав список моделей Audi, які варто купувати з обережністю. За його словами, сучасні…
Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…
Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…
Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа…
У зимовий період витрата палива зазвичай збільшується на 10-25%, і це пов'язано з низкою факторів,…
В Україні правила використання номерних знаків суворо контролюються, адже вони є основним засобом ідентифікації автомобіля…
Leave a Comment