Новини

В Києві обмежать рух електричних самокатів

Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.

Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.

Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.

Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:

    • Обмеження максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах – не більше 14 км/год.
    • На територіях, де традиційно багато людей, таких як Пейзажна алея чи вулиця Сагайдачного, самокати не їздитимуть взагалі. Як і біля військового госпіталю, меморіальних історичних кладовищ і ще ряду територій.
    • По всім районам Києва будуть єдині стандартизовані точки ранкового старту з чітко затвердженими паркомісцями на 5 і 10 місць. Таких точок буде 1025, і тільки звідти самокати можуть стартувати.
    • Щоб люди могли поскаржитися, передати інформацію чи ідентификувати порушників, кожен самокат матиме індивідуальний номер у форматі літери і трьох цифр.
    • Оператори оформлюють медичну страховку на випадок нещасних випадків та травм. Поліс покриватиме витрати на лікування, а також шкоду завдану майну третіх осіб від 100 тисяч гривень.

Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.

Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав моделі Audi, покупка яких загрожує проблемами

Автомобільний експерт склав список моделей Audi, які варто купувати з обережністю. За його словами, сучасні…

14.11.2025

Коли штраф за “брудний номер” є незаконним: що потрібно знати водіям

Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…

14.11.2025

Як безпечно їздити взимку вночі: поради для новачків

Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…

14.11.2025

Renault планує здешевити електромобілі на 40% до 2028 року

Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа…

14.11.2025

Експерт перерахував кілька способів знизити витрати пального в зимовий період

У зимовий період витрата палива зазвичай збільшується на 10-25%, і це пов'язано з низкою факторів,…

14.11.2025

Які штрафи загрожують водіям за порушення правил використання номерних знаків

В Україні правила використання номерних знаків суворо контролюються, адже вони є основним засобом ідентифікації автомобіля…

14.11.2025