Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.
Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.
Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.
Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:
Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.
Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.
У сучасному світі питання захисту автомобіля від угону стає все більш актуальним: зловмисники не сидять…
Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші.…
Наразі практично будь-який багатоповерховий житловий будинок, окрім вуличної парковки, обладнаний ще й підземним паркінгом. Тут…
Холодний двигун - ворог, а не спосіб економити паливо. Взимку багато водіїв щодня долають кілька…
Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…
BMW представила систему, яка дозволяє дизельним автомобілям працювати на паливі HVO100, виготовленому з відновлюваних джерел,…
Leave a Comment