Новини

В Києві обмежать рух електричних самокатів

Share

Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.

Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.

Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.

Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:

    • Обмеження максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах – не більше 14 км/год.
    • На територіях, де традиційно багато людей, таких як Пейзажна алея чи вулиця Сагайдачного, самокати не їздитимуть взагалі. Як і біля військового госпіталю, меморіальних історичних кладовищ і ще ряду територій.
    • По всім районам Києва будуть єдині стандартизовані точки ранкового старту з чітко затвердженими паркомісцями на 5 і 10 місць. Таких точок буде 1025, і тільки звідти самокати можуть стартувати.
    • Щоб люди могли поскаржитися, передати інформацію чи ідентификувати порушників, кожен самокат матиме індивідуальний номер у форматі літери і трьох цифр.
    • Оператори оформлюють медичну страховку на випадок нещасних випадків та травм. Поліс покриватиме витрати на лікування, а також шкоду завдану майну третіх осіб від 100 тисяч гривень.

Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.

Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024