Новини

В Києві обмежать рух електричних самокатів

Київські чиновники разом з учасниками ринку прокату електричних самокатів визначились з обмеженнями для цього виду транспорту в столиці.

Вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.

Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда київських чиновників ініціювала і розробила меморандум, який сьогодні підписали усі оператори прокату електросамокатів Києва.

Відтепер усі 7 операторів виконуватимуть певні правила:

    • Обмеження максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год. У спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах – не більше 14 км/год.
    • На територіях, де традиційно багато людей, таких як Пейзажна алея чи вулиця Сагайдачного, самокати не їздитимуть взагалі. Як і біля військового госпіталю, меморіальних історичних кладовищ і ще ряду територій.
    • По всім районам Києва будуть єдині стандартизовані точки ранкового старту з чітко затвердженими паркомісцями на 5 і 10 місць. Таких точок буде 1025, і тільки звідти самокати можуть стартувати.
    • Щоб люди могли поскаржитися, передати інформацію чи ідентификувати порушників, кожен самокат матиме індивідуальний номер у форматі літери і трьох цифр.
    • Оператори оформлюють медичну страховку на випадок нещасних випадків та травм. Поліс покриватиме витрати на лікування, а також шкоду завдану майну третіх осіб від 100 тисяч гривень.

Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони.

Крім того оператори надаватимуть чиновникам дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати мають найбільший попит, динамічну теплову карту користування по годинах та днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, міська влада зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів про ефективні способи захисту від викрадення авто

У сучасному світі питання захисту автомобіля від угону стає все більш актуальним: зловмисники не сидять…

23.10.2025

Як правильно мити авто на мийці самообслуговування

Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші.…

23.10.2025

Чому не варто надовго залишати авто у підземному паркінгу

Наразі практично будь-який багатоповерховий житловий будинок, окрім вуличної парковки, обладнаний ще й підземним паркінгом. Тут…

23.10.2025

Чому короткі зимові поїздки шкодять двигуну автомобіля

Холодний двигун - ворог, а не спосіб економити паливо. Взимку багато водіїв щодня долають кілька…

23.10.2025

Перші реалістичні рендери нового Audi A2 з’явилися в мережі

Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…

23.10.2025

BMW розробила технологію, яка робить дизельні авто екологічно чистими

BMW представила систему, яка дозволяє дизельним автомобілям працювати на паливі HVO100, виготовленому з відновлюваних джерел,…

23.10.2025