Авто

Як правильно мити авто на мийці самообслуговування

Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші. Проте не всі режими на таких мийках однаково ефективні. Автослюсар розповів журналістам, які режими варто обирати, а яких краще уникати.

Головний фактор – це обладнання та якість хімії на конкретній мийці. В одних місцях потужні апарати та якісні миючі засоби, що дозволяє швидко усувати бруд. В інших потужність знижена, через що миття займає більше часу та витрачається більше коштів. Тому важливо уважно підбирати режими.

Найоптимальніший варіант – активна піна, яка розм’якшує забруднення та полегшує змивання. Важливо не наносити її на сильно нагрітий сонцем кузов – хімія швидко висихає і може пошкодити гумові та пластикові деталі. Краще спочатку охолодити авто водою та почекати хвилину-дві для кращого ефекту засобу.

Режим “шампунь” містить мало активних речовин і більше підходить для холодної пори року або легких забруднень. Для більшості випадків вигідніше використовувати піну – результат миття буде помітнішим і довговічнішим.

“Шампунь із щіткою” іноді небезпечний для лакофарбового покриття – щітки часто зношені та забиті піском, що призводить до подряпин. Краще застосовувати власну губку для очищення складних ділянок кузова.

Режим “шампунь з водою” корисний лише при дуже щільному шарі бруду; за середнього забруднення він мало допомагає та лише збільшує витрату миючих засобів.

Фінальний етап – ополіскування. Зазвичай достатньо холодної чистої води, тепла потрібна лише при сильних забрудненнях. Додаткові опції – їхня користь залежить від якості обладнання та стану фільтрів.

Нанесення воску створює тонку захисну плівку, додає блиску та покращує водовідштовхування. Але без використання на завершення “осмосу” – очищеної демінералізованої води – на кузові залишаються розводи та плями.

“Осмос” – ключовий етап для видалення залишків хімії та воску, який робить покриття рівним та чистим. Якщо фільтри забиті та використовується звичайна вода, уникнути розводів не вдасться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Автоелектрик пояснив, чи варто ставити більш потужний акумулятор на авто

Взимку автомобілі піддаються особливим випробуванням, і одним із ключових елементів стає акумулятор. У холодний ранок…

13.11.2025

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025