Авто

Як правильно мити авто на мийці самообслуговування

Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші. Проте не всі режими на таких мийках однаково ефективні. Автослюсар розповів журналістам, які режими варто обирати, а яких краще уникати.

Головний фактор – це обладнання та якість хімії на конкретній мийці. В одних місцях потужні апарати та якісні миючі засоби, що дозволяє швидко усувати бруд. В інших потужність знижена, через що миття займає більше часу та витрачається більше коштів. Тому важливо уважно підбирати режими.

Найоптимальніший варіант – активна піна, яка розм’якшує забруднення та полегшує змивання. Важливо не наносити її на сильно нагрітий сонцем кузов – хімія швидко висихає і може пошкодити гумові та пластикові деталі. Краще спочатку охолодити авто водою та почекати хвилину-дві для кращого ефекту засобу.

Режим “шампунь” містить мало активних речовин і більше підходить для холодної пори року або легких забруднень. Для більшості випадків вигідніше використовувати піну – результат миття буде помітнішим і довговічнішим.

“Шампунь із щіткою” іноді небезпечний для лакофарбового покриття – щітки часто зношені та забиті піском, що призводить до подряпин. Краще застосовувати власну губку для очищення складних ділянок кузова.

Режим “шампунь з водою” корисний лише при дуже щільному шарі бруду; за середнього забруднення він мало допомагає та лише збільшує витрату миючих засобів.

Фінальний етап – ополіскування. Зазвичай достатньо холодної чистої води, тепла потрібна лише при сильних забрудненнях. Додаткові опції – їхня користь залежить від якості обладнання та стану фільтрів.

Нанесення воску створює тонку захисну плівку, додає блиску та покращує водовідштовхування. Але без використання на завершення “осмосу” – очищеної демінералізованої води – на кузові залишаються розводи та плями.

“Осмос” – ключовий етап для видалення залишків хімії та воску, який робить покриття рівним та чистим. Якщо фільтри забиті та використовується звичайна вода, уникнути розводів не вдасться.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025

Названо п’ять найбільш недооцінених автомобілів 2010-х років

Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…

04.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримав сенсорне управління замість кнопок

Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…

04.12.2025

Як захистити автомобіль від корозії та примерзання взимку

Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…

04.12.2025

BMW та Mercedes готують електрокари з ДВЗ-генератором

Європейські автовиробники активно працюють над тим, щоб збільшити запас ходу електромобілів. Причина проста: великі батареї…

04.12.2025

В Україні пропонують штрафи за надмірний шум від автомобілів

В Україні готують закон, який може суттєво вплинути на міський простір. Законопроєкт № 9564 передбачає…

04.12.2025