У 2026 році Euro NCAP повністю оновить систему оцінки безпеки авто. Тести стануть суворішими, зміняться процедури, критерії та структура балів – це найбільша реформа з 2009 року. Протоколи обіцяють оновлювати кожні три роки, щоб вони відповідали сучасним технологіям.
Головна мета – зробити рейтинг зрозумілішим і ближчим до реальних умов. Тепер оцінюватимуть не лише захист під час аварії, а й те, як авто допомагає уникнути ДТП та що відбувається після зіткнення.
Реклама
Нова система включатиме чотири етапи по 100 балів кожен.
- Безпечне водіння – контроль уваги водія, попередження про втому чи сп’яніння, нагадування про ремені та навіть зручність управління важливими функціями.
- Запобігання аваріям – системи екстреного гальмування, утримання в смузі та нові тести, що імітують реальні ситуації на малих швидкостях.
- Захист при зіткненні – традиційні краш-тести для оцінки безпеки пасажирів і пішоходів.
- Безпека після аварії – легкість доступу рятувальників, протидія займанням у електромобілях та швидкість подачі сигналу про ДТП.
Через ці зміни отримати п’ять зірок стане складніше, а оцінка покаже рівень безпеки авто на всіх етапах – до, під час і після аварії.




