EuroNCAP, більш івзесна своїми краш-тестами, протестувала їздову електроніку кількох новинок, що з’явилися на європейському ринку, включаючи BYD Atto 3 (він же — BYD Yuan Plus на ринку Китаю). Провівши цикл випробувань, фахівці зробили висновок, що цей автомобіль не рекомендується для покупки.
Як говорить висновок EuroNCAP, у китайському автомобілі марки BYD відсутній проекційний дисплей, з яким керувати машиною набагато безпечніше. Крім того, бортова електроніка не надто впевнено визначає, чи водій тримає руки на рульовому колесі.
Також експерти розкритикували роботу системи розпізнавання дорожніх знаків, а також зазначили, що комплекс асистентів досить мізерний (наприклад, немає утримання всередині смуги руху). І загалом адаптивний круїз-контроль працює недостатньо добре.
До речі, BYD виробила 9 мільйонів електромобілів та гібридів: цей результат досягнуто лише через два місяці після випуску 8-мільйонного автомобіля.
Показники BYD вражають. На цьому тлі меркне навіть один із світових лідерів з виробництва електромобілів — Tesla, яка за 2023 рік виробила лише близько 1,85 мільйона одиниць.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment