EuroNCAP, більш івзесна своїми краш-тестами, протестувала їздову електроніку кількох новинок, що з’явилися на європейському ринку, включаючи BYD Atto 3 (він же — BYD Yuan Plus на ринку Китаю). Провівши цикл випробувань, фахівці зробили висновок, що цей автомобіль не рекомендується для покупки.
Як говорить висновок EuroNCAP, у китайському автомобілі марки BYD відсутній проекційний дисплей, з яким керувати машиною набагато безпечніше. Крім того, бортова електроніка не надто впевнено визначає, чи водій тримає руки на рульовому колесі.
Також експерти розкритикували роботу системи розпізнавання дорожніх знаків, а також зазначили, що комплекс асистентів досить мізерний (наприклад, немає утримання всередині смуги руху). І загалом адаптивний круїз-контроль працює недостатньо добре.
До речі, BYD виробила 9 мільйонів електромобілів та гібридів: цей результат досягнуто лише через два місяці після випуску 8-мільйонного автомобіля.
Показники BYD вражають. На цьому тлі меркне навіть один із світових лідерів з виробництва електромобілів — Tesla, яка за 2023 рік виробила лише близько 1,85 мільйона одиниць.
Завод спецтехніки «Техкомплект» нещодавно виготовив та передав замовнику класний бортовий автомобіль з тентом на базі…
Компанія Chevrolet випустила сервісний бюлетень, який зачіпає електрокар Blazer EV 2024 та 2025 років. Причиною…
В Україні водії з порушеннями зору можуть спокійно керувати автомобілем, якщо медична комісія не заперечує…
Nissan Juke 2024 після оновлення дістався і до Австралії, запропонувавши місцевим покупцям свіжі дизайнерські і…
Автовласники мають самостійно забезпечувати працездатність власного транспортного засобу. Однак у більшості випадків технічне обслуговування у…
Оновлена Tesla Model Y під кодовою назвою Juniper може бути оснащена смугою світлодіодних ліхтарів, яка…
Leave a Comment