EuroNCAP, більш івзесна своїми краш-тестами, протестувала їздову електроніку кількох новинок, що з’явилися на європейському ринку, включаючи BYD Atto 3 (він же — BYD Yuan Plus на ринку Китаю). Провівши цикл випробувань, фахівці зробили висновок, що цей автомобіль не рекомендується для покупки.
Як говорить висновок EuroNCAP, у китайському автомобілі марки BYD відсутній проекційний дисплей, з яким керувати машиною набагато безпечніше. Крім того, бортова електроніка не надто впевнено визначає, чи водій тримає руки на рульовому колесі.
Також експерти розкритикували роботу системи розпізнавання дорожніх знаків, а також зазначили, що комплекс асистентів досить мізерний (наприклад, немає утримання всередині смуги руху). І загалом адаптивний круїз-контроль працює недостатньо добре.
До речі, BYD виробила 9 мільйонів електромобілів та гібридів: цей результат досягнуто лише через два місяці після випуску 8-мільйонного автомобіля.
Показники BYD вражають. На цьому тлі меркне навіть один із світових лідерів з виробництва електромобілів — Tesla, яка за 2023 рік виробила лише близько 1,85 мільйона одиниць.
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Leave a Comment