EuroNCAP, більш івзесна своїми краш-тестами, протестувала їздову електроніку кількох новинок, що з’явилися на європейському ринку, включаючи BYD Atto 3 (він же — BYD Yuan Plus на ринку Китаю). Провівши цикл випробувань, фахівці зробили висновок, що цей автомобіль не рекомендується для покупки.
Як говорить висновок EuroNCAP, у китайському автомобілі марки BYD відсутній проекційний дисплей, з яким керувати машиною набагато безпечніше. Крім того, бортова електроніка не надто впевнено визначає, чи водій тримає руки на рульовому колесі.
Також експерти розкритикували роботу системи розпізнавання дорожніх знаків, а також зазначили, що комплекс асистентів досить мізерний (наприклад, немає утримання всередині смуги руху). І загалом адаптивний круїз-контроль працює недостатньо добре.
До речі, BYD виробила 9 мільйонів електромобілів та гібридів: цей результат досягнуто лише через два місяці після випуску 8-мільйонного автомобіля.
Показники BYD вражають. На цьому тлі меркне навіть один із світових лідерів з виробництва електромобілів — Tesla, яка за 2023 рік виробила лише близько 1,85 мільйона одиниць.
Зимові подорожі завжди сповнені особливого шарму, проте вони вимагають більш ретельної підготовки до дороги. Якщо…
Свята – це завжди про радість, посиденьки з близькими і, зазвичай, якийсь келих вина чи…
Tesla та Mercedes-Benz оголосили про велике відкликання деяких моделей своїх електромобілів через виявлення серйозних дефектів…
Електричний пікап Tesla Cybertruck, представлений у листопаді минулого року, продовжує дивувати власників та експертів своєю…
Чесно кажучи, вимоги до екології, безпеки та економії пального настільки жорсткі, що деякі моделі просто…
Компанія Ford Motor Co ініціювала відгук 20484 гібридних кросоверів Ford Escape і Lincoln Corsair, випущених…
Leave a Comment