EuroNCAP, більш івзесна своїми краш-тестами, протестувала їздову електроніку кількох новинок, що з’явилися на європейському ринку, включаючи BYD Atto 3 (він же — BYD Yuan Plus на ринку Китаю). Провівши цикл випробувань, фахівці зробили висновок, що цей автомобіль не рекомендується для покупки.
Як говорить висновок EuroNCAP, у китайському автомобілі марки BYD відсутній проекційний дисплей, з яким керувати машиною набагато безпечніше. Крім того, бортова електроніка не надто впевнено визначає, чи водій тримає руки на рульовому колесі.
Також експерти розкритикували роботу системи розпізнавання дорожніх знаків, а також зазначили, що комплекс асистентів досить мізерний (наприклад, немає утримання всередині смуги руху). І загалом адаптивний круїз-контроль працює недостатньо добре.
До речі, BYD виробила 9 мільйонів електромобілів та гібридів: цей результат досягнуто лише через два місяці після випуску 8-мільйонного автомобіля.
Показники BYD вражають. На цьому тлі меркне навіть один із світових лідерів з виробництва електромобілів — Tesla, яка за 2023 рік виробила лише близько 1,85 мільйона одиниць.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment