Раніше у ЄС зазначали, що планують ввести повну заборону бензинових і дизельних автомобілів у 2035 році та запровадити для автовиробників значні штрафи, якщо вони не дотримаються заданих термінів.
Відомо, що у 2025 році ЄС вимагатиме на 25% скоротити викиди від нових легкових автомобілів, які продаються в Європі, порівняно з показниками 2021 року. Невиконання нових правил каратиметься штрафом в розмірі 95 євро за кожен зареєстрований в ЄС транспортний засіб, щорічно помножений на кожен грам викидів CO2 на км, зо перевищить цільовий показник.
«Ми вважаємо, що всебічний перегляд законодавства ЄС щодо парку автомобілів з ДВЗ має важливе значення», – заявив генеральний директор BMW Олівер Зіпсе.
Минулого тижня генеральний директор Volkswagen Group Олівер Блуме також заявив, що немає сенсу в тому, що галузь повинна платити штрафи, якщо рамкові умови для нарощування електромобілів відсутні.
Своєю чергою, генеральний директор Renault Лука де Мео також закликав чиновників ЄС до перегляду норм викидів у відкритому листі.