Nissan, один із автомобільних гігантів Японії, може перенести виробництво своїх ультракомпактних електромобілів на внутрішні потужності, заявили п’ять джерел. Компанія надихнулася успіхом моделі Sakura, яка зараз виробляється молодшим партнером — компанією Mitsubishi Motors. За словами двох джерел, автовиробник розглядає можливість перенесення виробництва на свій завод на південному острові Кюсю у квітні 2028 року.
Nissan Sakura став продаваним електромобілем у сегменті легкових автомобілів в Японії в 2023 році з часткою ринку 42%, що показали розрахунки Reuters на основі даних автомобільних асоціацій. З моменту його появи в середині 2022 року продажі досягли майже 64 000 автомобілів.
Високі результати Sakura, що в перекладі з японської означає «квітка вишні», національний символ Японії, стали світлою плямою для Nissan, чиї зусилля в галузі електромобілів затьмарювалися такими конкурентами, як американська Tesla та китайський лідер BYD, які витіснили японського автовиробника з топ-10 брендів ціна в Китаю |
Переведення виробництва на внутрішні потужності дозволить Nissan – піонеру в області електромобілів з його компактним автомобілем Leaf – збільшити свою прибутковість, яка нижча, ніж у таких конкурентів, як Toyota Motor і Honda Motor.
Sakura продається тільки в Японії, де він класифікується як “kei car” – компактні автомобілі, які менші і менш потужні, ніж звичайні автомобілі, в основному призначені для внутрішнього ринку.
Nissan та Mitsubishi продовжуватимуть займатися плануванням та розробкою компактних електромобілів через спільне підприємство NMKV на паритетних засадах.