Авто

Німецький Запорожець перетворили на електромобіль з мотором від Audi e-tron

Share

Компанія Audi на честь свого 150-річчя автозаводу у Неккарзульмі (південь Німеччини) силами команди з 12 стажистів побудувала електричний рестомод малолітражки NSU Prinz 4, що випускалася у 1961-1973 роках і в наших просторах отримала прізвисько німецького Запорожця за свою схожість в дизайні з моделлю ЗАЗ. Шоу-кар назвали ЕР4.

Тут потрібний невеликий екскурс в історію. Завод у Неккарзульмі сьогодні виробляє автомобілі сімейств A4 і A6, але спочатку цей майданчик належав автомобільній компанії NSU. Холдинг Auto Union, якому належала марка Audi, в 1964 році став частиною концерну Volkswagen, а в 1969-му до Auto Union додалися активи й NSU.

Рестомод зроблений на основі оригінального NSU Prinz 4L 1971 року випуску, його реанімували після десятиліть бездіяльності: кузов машини було відновлено за півроку учнями з курсів автомобільної мехатроніки, кузовного ремонту, механіки та фарбування транспортних засобів. У задній частині замість рідного 2-циліндрового бензинового двигуна потужністю 30 к.с. встановили 240-сильну електричну силову установку Audi e-tron 2020 року.

Паливний бак, що раніше знаходився в передній частині, демонтували — його місце зайняв блок високовольтних акумуляторів від плагін-гібрида Audi Q7 TFSI e quattro. Ходову частину запозичили від Audi A1.

Через значний стрибок у продуктивності конструкцію кузова серйозно змінили: впровадили посилений каркас, розширювачі колісних арок та функціональний спойлер у задній частині. В результаті схожа на український ЗАЗ-968 німецька малолітражна модель отримала атлетичний екстер’єр.

Кузов забарвлений світло-сірою емаллю Suzuka Grey, дах щодо нього виділено чорною Brilliant Black, на бічну частину нанесено напис 150.

Усередині EP4 – натхненна гонками мінімалістична обстановка. Яскраво-жовтий каркас є головною родзинкою – він різко виділяється на тлі чорного інтер’єру. Встановлено ковшеподібні крісла Recaro Podium, а на екрані одноплатного комп’ютера відображається вся інформація про автомобіль.

Тімо Енглер, керівник відділу навчання технології транспортних засобів/логістики, підкреслив, що проєкт EP4 виявився для стажистів безцінною можливістю застосувати свої навички та дізнатися про майбутнє галузі. Крім роботи з електричною трансмісією, вони познайомилися з іншими перспективними технологіями, такими як 3D-друк та застосування у виробництві вуглецевого волокна. Успішне завершення проєкту, незважаючи на складні терміни та амбітне бачення, демонструє їхній розвиток як команди.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт виділив найкорисніші опції для сучасного автомобіля

Автоексперт поділився інформацією про чотири функції в автомобілі, які не приносять жодної користі. Експерт розповів…

04.12.2024

Kia анонсувала вихід футуристичного електричного седана EV4 у 2025 році

Kia зуміла привернути до себе увагу, представивши концепт-модель EV4 у 2023 році. Футуристичний дизайн седана та його запас…

04.12.2024

Названо 10 запчастин, які найшвидше виходять з ладу у транспортних засобах

Масляний фільтр став, безперечно, найпопулярнішою деталлю серед автовласників. Згідно з підсумками 2024 року, він очолює…

04.12.2024

Як безпечно навчитися водити на засніжених дорогах

Зимові поїздки — це завжди великий виклик. Кількість ДТП в цей період просто зашкалює, і…

04.12.2024

Експерти назвали 5 авто, які не вимагають обслуговування

Деякі автолюбителі вважають за краще мати в запасі ще одну машину. Найчастіше це бюджетніша модель,…

04.12.2024

Volvo фіксує рекордне зростання продажів електромобілів у Європі

У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при…

04.12.2024