Авто

Німецький Запорожець перетворили на електромобіль з мотором від Audi e-tron

Компанія Audi на честь свого 150-річчя автозаводу у Неккарзульмі (південь Німеччини) силами команди з 12 стажистів побудувала електричний рестомод малолітражки NSU Prinz 4, що випускалася у 1961-1973 роках і в наших просторах отримала прізвисько німецького Запорожця за свою схожість в дизайні з моделлю ЗАЗ. Шоу-кар назвали ЕР4.

Тут потрібний невеликий екскурс в історію. Завод у Неккарзульмі сьогодні виробляє автомобілі сімейств A4 і A6, але спочатку цей майданчик належав автомобільній компанії NSU. Холдинг Auto Union, якому належала марка Audi, в 1964 році став частиною концерну Volkswagen, а в 1969-му до Auto Union додалися активи й NSU.

Рестомод зроблений на основі оригінального NSU Prinz 4L 1971 року випуску, його реанімували після десятиліть бездіяльності: кузов машини було відновлено за півроку учнями з курсів автомобільної мехатроніки, кузовного ремонту, механіки та фарбування транспортних засобів. У задній частині замість рідного 2-циліндрового бензинового двигуна потужністю 30 к.с. встановили 240-сильну електричну силову установку Audi e-tron 2020 року.

Паливний бак, що раніше знаходився в передній частині, демонтували — його місце зайняв блок високовольтних акумуляторів від плагін-гібрида Audi Q7 TFSI e quattro. Ходову частину запозичили від Audi A1.

Через значний стрибок у продуктивності конструкцію кузова серйозно змінили: впровадили посилений каркас, розширювачі колісних арок та функціональний спойлер у задній частині. В результаті схожа на український ЗАЗ-968 німецька малолітражна модель отримала атлетичний екстер’єр.

Кузов забарвлений світло-сірою емаллю Suzuka Grey, дах щодо нього виділено чорною Brilliant Black, на бічну частину нанесено напис 150.

Усередині EP4 – натхненна гонками мінімалістична обстановка. Яскраво-жовтий каркас є головною родзинкою – він різко виділяється на тлі чорного інтер’єру. Встановлено ковшеподібні крісла Recaro Podium, а на екрані одноплатного комп’ютера відображається вся інформація про автомобіль.

Тімо Енглер, керівник відділу навчання технології транспортних засобів/логістики, підкреслив, що проєкт EP4 виявився для стажистів безцінною можливістю застосувати свої навички та дізнатися про майбутнє галузі. Крім роботи з електричною трансмісією, вони познайомилися з іншими перспективними технологіями, такими як 3D-друк та застосування у виробництві вуглецевого волокна. Успішне завершення проєкту, незважаючи на складні терміни та амбітне бачення, демонструє їхній розвиток як команди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025