Авто

Німецький Запорожець перетворили на електромобіль з мотором від Audi e-tron

Компанія Audi на честь свого 150-річчя автозаводу у Неккарзульмі (південь Німеччини) силами команди з 12 стажистів побудувала електричний рестомод малолітражки NSU Prinz 4, що випускалася у 1961-1973 роках і в наших просторах отримала прізвисько німецького Запорожця за свою схожість в дизайні з моделлю ЗАЗ. Шоу-кар назвали ЕР4.

Тут потрібний невеликий екскурс в історію. Завод у Неккарзульмі сьогодні виробляє автомобілі сімейств A4 і A6, але спочатку цей майданчик належав автомобільній компанії NSU. Холдинг Auto Union, якому належала марка Audi, в 1964 році став частиною концерну Volkswagen, а в 1969-му до Auto Union додалися активи й NSU.

Рестомод зроблений на основі оригінального NSU Prinz 4L 1971 року випуску, його реанімували після десятиліть бездіяльності: кузов машини було відновлено за півроку учнями з курсів автомобільної мехатроніки, кузовного ремонту, механіки та фарбування транспортних засобів. У задній частині замість рідного 2-циліндрового бензинового двигуна потужністю 30 к.с. встановили 240-сильну електричну силову установку Audi e-tron 2020 року.

Паливний бак, що раніше знаходився в передній частині, демонтували — його місце зайняв блок високовольтних акумуляторів від плагін-гібрида Audi Q7 TFSI e quattro. Ходову частину запозичили від Audi A1.

Через значний стрибок у продуктивності конструкцію кузова серйозно змінили: впровадили посилений каркас, розширювачі колісних арок та функціональний спойлер у задній частині. В результаті схожа на український ЗАЗ-968 німецька малолітражна модель отримала атлетичний екстер’єр.

Кузов забарвлений світло-сірою емаллю Suzuka Grey, дах щодо нього виділено чорною Brilliant Black, на бічну частину нанесено напис 150.

Усередині EP4 – натхненна гонками мінімалістична обстановка. Яскраво-жовтий каркас є головною родзинкою – він різко виділяється на тлі чорного інтер’єру. Встановлено ковшеподібні крісла Recaro Podium, а на екрані одноплатного комп’ютера відображається вся інформація про автомобіль.

Тімо Енглер, керівник відділу навчання технології транспортних засобів/логістики, підкреслив, що проєкт EP4 виявився для стажистів безцінною можливістю застосувати свої навички та дізнатися про майбутнє галузі. Крім роботи з електричною трансмісією, вони познайомилися з іншими перспективними технологіями, такими як 3D-друк та застосування у виробництві вуглецевого волокна. Успішне завершення проєкту, незважаючи на складні терміни та амбітне бачення, демонструє їхній розвиток як команди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025

Названо п’ять найпоширеніших штрафів для автомобілістів узимку

Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…

12.12.2025

Volkswagen розглядає електромобілі з великим запасом ходу для Європи та США

За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…

12.12.2025