Авто

Німецький Запорожець перетворили на електромобіль з мотором від Audi e-tron

Компанія Audi на честь свого 150-річчя автозаводу у Неккарзульмі (південь Німеччини) силами команди з 12 стажистів побудувала електричний рестомод малолітражки NSU Prinz 4, що випускалася у 1961-1973 роках і в наших просторах отримала прізвисько німецького Запорожця за свою схожість в дизайні з моделлю ЗАЗ. Шоу-кар назвали ЕР4.

Тут потрібний невеликий екскурс в історію. Завод у Неккарзульмі сьогодні виробляє автомобілі сімейств A4 і A6, але спочатку цей майданчик належав автомобільній компанії NSU. Холдинг Auto Union, якому належала марка Audi, в 1964 році став частиною концерну Volkswagen, а в 1969-му до Auto Union додалися активи й NSU.

Рестомод зроблений на основі оригінального NSU Prinz 4L 1971 року випуску, його реанімували після десятиліть бездіяльності: кузов машини було відновлено за півроку учнями з курсів автомобільної мехатроніки, кузовного ремонту, механіки та фарбування транспортних засобів. У задній частині замість рідного 2-циліндрового бензинового двигуна потужністю 30 к.с. встановили 240-сильну електричну силову установку Audi e-tron 2020 року.

Паливний бак, що раніше знаходився в передній частині, демонтували — його місце зайняв блок високовольтних акумуляторів від плагін-гібрида Audi Q7 TFSI e quattro. Ходову частину запозичили від Audi A1.

Через значний стрибок у продуктивності конструкцію кузова серйозно змінили: впровадили посилений каркас, розширювачі колісних арок та функціональний спойлер у задній частині. В результаті схожа на український ЗАЗ-968 німецька малолітражна модель отримала атлетичний екстер’єр.

Кузов забарвлений світло-сірою емаллю Suzuka Grey, дах щодо нього виділено чорною Brilliant Black, на бічну частину нанесено напис 150.

Усередині EP4 – натхненна гонками мінімалістична обстановка. Яскраво-жовтий каркас є головною родзинкою – він різко виділяється на тлі чорного інтер’єру. Встановлено ковшеподібні крісла Recaro Podium, а на екрані одноплатного комп’ютера відображається вся інформація про автомобіль.

Тімо Енглер, керівник відділу навчання технології транспортних засобів/логістики, підкреслив, що проєкт EP4 виявився для стажистів безцінною можливістю застосувати свої навички та дізнатися про майбутнє галузі. Крім роботи з електричною трансмісією, вони познайомилися з іншими перспективними технологіями, такими як 3D-друк та застосування у виробництві вуглецевого волокна. Успішне завершення проєкту, незважаючи на складні терміни та амбітне бачення, демонструє їхній розвиток як команди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В мережі показали бюджетний Dacia Jogger 2026 у вигляді кросовера

Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…

28.10.2025

Названо 9 автомобілів 2025–2026 років з найкращими результатами краш-тестів

Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…

28.10.2025

BMW X5 нового покоління отримав дизайн у стилі Neue Klasse (ФОТО)

На дорогах вже помітили BMW X5 2028 нового покоління, і тепер, коли камуфляж став менш…

28.10.2025

ЄС посилює стандарти викидів: гібридів чекають зміни правил і потенційні штрафи

Європейська влада поступово приходить до висновку, що повністю відмовитися від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до…

28.10.2025

Honda готує найдешевший компактний кросовер на платформі PF2

Honda розробила нову модульну платформу PF2, яка підтримує різні силові установки - від гібридних до…

28.10.2025

ТОП-5 надійних кросоверів, здатних проїхати понад 200 тис. км

Якщо ви шукаєте кросовер, якому не страшний великий пробіг, придивіться до цих моделей. Вони заслужили…

28.10.2025