В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035 року. Через економічний спад, повільний перехід на електромобілі та тиск автовиробників Брюссель готується змінити правила.
Автовиробники вважають, що існуючий дедлайн занадто жорсткий. Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус пропонує “більш гнучку стратегію”, щоб зберегти робочі місця та підтримати фінансування переходу на електротягу.
Лідери ЄС попросили Єврокомісію до кінця року проаналізувати правила та запропонувати послаблення. Можливі варіанти: дозволити після 2035 року продаж гібридів і авто на синтетичному чи біопаливі. Частина галузі хоче, щоб такі моделі вважалися “нульовими викидами”.
Громадські організації застерігають, що це може сповільнити розвиток електромобілів і посилити позиції китайських виробників.
Національні уряди мають різні позиції:
Деякі виробники вважають запропоновані зміни недостатніми. BMW критикує ЄС за фокус на вихлопних викидах, а не на повний вуглецевий слід. “Зелені” організації наголошують, що плагін-гібриди споживають більше пального, ніж заявлено.
Компанії, які вже інвестували в електромобілі (Polestar, Lucid), попереджають, що перегляд правил може дати ринку неправильний сигнал і сповільнити перехід на електротягу. Це ризик відставання Європи від глобальної конкуренції.
Ford продовжує роботу над новим середньорозмірним електричним пікапом, і в мережі з'явилися можливі натяки на…
Портал TopSpeed склав рейтинг 10 найнадійніших автомобілів Kia. На першому місці опинився кросовер Kia Soul…
Недолив пального - одна з найпоширеніших схем обману на АЗС. Найчастіше використовується підкоригований лічильник: електроніку…
Незважаючи на слабкі фінансові результати, Nissan продовжує працювати над новими моделями, частина з яких створюється…
Mercedes-Benz завершує підготовку до прем'єри нового покоління GLB, яка відбудеться 8 грудня. Новинка замінить не…
Багато водіїв купують нову зимову шиповану гуму і не враховують, що перед повноцінною експлуатацією її…
Leave a Comment