В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035 року. Через економічний спад, повільний перехід на електромобілі та тиск автовиробників Брюссель готується змінити правила.
Автовиробники вважають, що існуючий дедлайн занадто жорсткий. Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус пропонує “більш гнучку стратегію”, щоб зберегти робочі місця та підтримати фінансування переходу на електротягу.
Лідери ЄС попросили Єврокомісію до кінця року проаналізувати правила та запропонувати послаблення. Можливі варіанти: дозволити після 2035 року продаж гібридів і авто на синтетичному чи біопаливі. Частина галузі хоче, щоб такі моделі вважалися “нульовими викидами”.
Громадські організації застерігають, що це може сповільнити розвиток електромобілів і посилити позиції китайських виробників.
Національні уряди мають різні позиції:
Деякі виробники вважають запропоновані зміни недостатніми. BMW критикує ЄС за фокус на вихлопних викидах, а не на повний вуглецевий слід. “Зелені” організації наголошують, що плагін-гібриди споживають більше пального, ніж заявлено.
Компанії, які вже інвестували в електромобілі (Polestar, Lucid), попереджають, що перегляд правил може дати ринку неправильний сигнал і сповільнити перехід на електротягу. Це ризик відставання Європи від глобальної конкуренції.
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Tesla вивела на європейський ринок здешевлену версію Model 3 - це сталося через два місяці…
Надійність японських автомобілів часто межує з легендою. В інтернеті можна знайти чимало історій про довговічність…
Leave a Comment