Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи пояснюють це тим, що за низьких температур навантаження на основні вузли авто й без того зростає, а часті зупинки й повторні запуски двигуна тільки прискорюють їхній знос.
Найбільше страждає акумулятор. На морозі його ємність і пусковий струм помітно знижуються, а кожен запуск вимагає великої кількості енергії. Start/Stop створює безліч коротких циклів розряду, через що батарея не встигає нормально заряджатися від генератора. Це призводить до прискореного старіння, втрати ємності та ризику повної розрядки в невдалий момент, особливо якщо встановлений дорогий AGM-акумулятор.
Підвищене навантаження отримують також двигун і стартер. Під час холодного запуску масло густе та не одразу доходить до всіх точок тертя, тому кожен старт збільшує знос циліндропоршневої групи, вкладишів колінвала та інших елементів. Start/Stop, постійно глушачи непрогрітий мотор, фактично множить кількість таких шкідливих запусків. Навіть посилений стартер у таких умовах швидше виходить з ладу.
Не обходиться й без дискомфорту: при спрацьовуванні системи тимчасово припиняє роботу піч або клімат-контроль, температура в салоні падає, а ймовірність запотівання скла зростає.
Саме тому взимку систему Start/Stop рекомендують відключати, щоб уберегти акумулятор, стартер і сам двигун.
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment