Авто

BMW планує продати 50 000 електромобілів у США цього року

Share

BMW очікує на продаж 50 000 електромобілів у США цього року, повідомив Automotive News топ-менеджер з продажу бренду. Це майже втричі більше, ніж 17 964 електромобілі, продані німецьким автовиробником за перші шість місяців року.

На електричний компактний седан BMW i4 припадало майже 60 відсотків обсягу продажів електромобілів BMW у першому півріччі, або 10 724 одиниць.

“У нас є прискорені Q3 і Q4”, – сказав Шон Багбі, виконавчий віце-президент BMW з операцій в Північній Америці, зазначивши появу четвертої акумуляторної моделі BMW – седана i5 – наприкінці 2023 року.

Але BMW не єдина серед розкішних брендів, яка збільшила продаж електромобілів. Деякі конкуренти також сподіваються змагатися з лідером сегменту Tesla Inc. з портфелем конкурентоспроможних і елегантних моделей акумуляторних машин.

Mercedes-Benz очікує, що до 2026 року на електромобілі припадатиме 40 відсотків продажів нових легковиків у США, а до 2030 року — 70 відсотків. У другому кварталі на них припадало лише 15 відсотків продажів бренду в США.

Асортимент електромобілів, що розширюється, також викликає все більшу увагу з боку американців, незважаючи на деякий скептицизм щодо практичності технології та неадекватної мережі громадських зарядних станцій.

Недавнє опитування Cox Automotive показало, що 51 відсоток споживачів зараз розглядають купівлю електромобілів, порівняно з 38 відсотками два роки тому.

За прогнозами аналітиків, у 2023 році в США буде продано 1 мільйон нових електромобілів, оскільки цього року автовиробники виведуть на ринок 33 нові моделі.

Завдяки зростаючому інтересу клієнтів продаж преміальних брендів у другому кварталі склали 676 906 автомобілів і легких вантажівок, що на 21% більше, ніж загалом по галузі. Техаська компанія Tesla, яка торік поклала край трирічному пануванню BMW на вершині сегмента розкоші, перевершила свого найближчого конкурента більш ніж у 2 рази в першій половині цього року.

За оцінками Automotive News, у першій половині року частку Tesla припадало 26,5% від загального обсягу продажів розкішних машин у США порівняно з 21,6% у першій половині 2022 року. Tesla прагне побити ще один рекордний рік. За перші шість місяців 2023 року продано майже 70 відсотків торішнього загального обсягу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024