З нового року електрокросовер Opel Mokka-e продаватиметься під іншою назвою – Mokka Electric. Ренеймінг, який за задумом виробника покликаний підкреслити задоволення від керування, підкріплять технічною модернізацією, яка торкнеться силової установки та блоку акумуляторів.
Ємність батареї збільшать з 50 до 54 кіловат-години – як у Opel Astra Electric та Peugeot E-308, представлених восени. В результаті запас ходу за циклом WLTP зросте одразу на 20% – з 338 до 406 кілометрів. Від 100-кіловатного терміналу нову батарею можна буде зарядити на 80% приблизно за півгодини.
Разом з джерелом живлення зміняться і характеристики електромотора: при тих самих 260 Нм він розвиватиме 156 к.с. замість 136 к.с. На динаміці це, судячи з усього, не позначиться: виробник, як і раніше, говорить про розгін до сотні за неповні 10 секунд і максимальну швидкість 150 км/год. Можливість перемикання між стандартним, економічним та спортивним режимами руху збережеться.
Це вже не перше оновлення електричної модифікації Opel Mokka. Роком раніше кросоверу оптимізували системи опалення та кондиціювання, а також алгоритм роботи силової установки. У підсумку запас ходу зріс із 325 до 338 кілометрів.
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
Leave a Comment