Це ті автомобілі, на яких ми дійсно повинні їздити, якщо це можливо – найкращі маленькі автомобілі компактні, відносно легкі, економічні і досить просторі для більшості цілей. Якби ми всі купували їх замість позашляховиків, можливо, не було б такого.
Polo залишається незмінним фаворитом протягом десятиліть, і як тільки ви сідаєте за кермо, стає зрозуміло чому. Або, швидше за все, відчуєте чому – все в ньому дійсно добре зроблено і грунтовно, і він так само зручний і вишуканий, як і більший Golf. Базовий не турбований двигун трохи млявий, але 95-сильний 1,0-літровий турбо TSI досить швидкий.
У наші дні i10 виглядає стильніше, ніж раніше, і непогано управляється. 1,0-літровий і 1,2-літровий двигуни цілком адекватні, і обидва дуже економічні. Інтер’єр виглядає досить елегантно, але місця ззаду і в багажнику обмаль. Крім того, він досить дорогий, але надійність та тривала гарантія компенсують це.
Якщо ви хочете заощадити, зверніть увагу. Sandero піднявся з рівня свого попередника і тепер виглядає і почувається більш менш розумно, як і всі інші в цьому списку. 1,0-літровий турбодвигун хороший, і всередині достатньо місця. Однак якість складання вимагає уваги.
У великій традиції маленьких французьких автомобілів, 208 змушує вас відчувати, що ви отримуєте більше, ніж заплатили. Він виглядає дуже привабливо, а інтер’єр досить ефектний, щоб вважатися авангардним. Сенсорний екран трохи хлипкуватий, а ззаду не найбільший простір, але керувати ним приємно, і ви можете придбати електричну версію.
У всіх є Fiesta, або у когось із знайомих, і на це є вагома причина – Fiesta була і залишається недорогою, практичною, економічною і, як бонус, надзвичайно приємною в управлінні. Це однаково стосується як базового 1.1, так і гарячого 200-сильного ST.
Jazz явно розроблявся командою, що стоїть за серіалом “Доктор Хто”, тому що всередині він здається набагато більшим, ніж зовні. Тепер він доступний лише з гібридною силовою установкою, що робить його дуже економічним. Водіння не найцікавіше, але відчувається якість.
Audi – це шикарний Polo. Візьміть шасі та двигуни Polo, поставте зверху (можливо) стильніший кузов та салон, і ви отримаєте рецепт успіху. A1 – ідеальний варіант, якщо вам потрібен невеликий, але преміальний автомобіль, до того ж він приємний в управлінні. Щоправда, коштує він недешево.
Дизайн MINI, можливо, вже трохи застарів, але досвід водіння – ні: це, як і раніше, одне з кращих задоволень, яке можна отримати за кермом, і це справедливо як для базової версії 1.5, так і для повноцінного Cooper Works. Електрична версія весела, але з невеликим запасом ходу, і жодна з них не має багато місця ззаду.
Hyundai в черговий раз "засвітив" найпродуктивнішу версію свого електричного седана Ioniq 6 з літерою "N"…
Кожен водій хоч раз у житті замислювався про можливість використання гальма стоянки, або як його…
Нещодавно компанія Porsche приступила до оновлення своєї культової модельної лінійки 911, але важливіше за неї…
У базі даних Мінпромторгу Китаю з’явилися деталі про оновлений Golf. Згідно з документами, цей хетчбек…
За останні кілька місяців українці встигли придбати близько 17 800 авто на американських аукціонах, причому…
Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…
Leave a Comment