Це ті автомобілі, на яких ми дійсно повинні їздити, якщо це можливо – найкращі маленькі автомобілі компактні, відносно легкі, економічні і досить просторі для більшості цілей. Якби ми всі купували їх замість позашляховиків, можливо, не було б такого.
Polo залишається незмінним фаворитом протягом десятиліть, і як тільки ви сідаєте за кермо, стає зрозуміло чому. Або, швидше за все, відчуєте чому – все в ньому дійсно добре зроблено і грунтовно, і він так само зручний і вишуканий, як і більший Golf. Базовий не турбований двигун трохи млявий, але 95-сильний 1,0-літровий турбо TSI досить швидкий.
У наші дні i10 виглядає стильніше, ніж раніше, і непогано управляється. 1,0-літровий і 1,2-літровий двигуни цілком адекватні, і обидва дуже економічні. Інтер’єр виглядає досить елегантно, але місця ззаду і в багажнику обмаль. Крім того, він досить дорогий, але надійність та тривала гарантія компенсують це.
Якщо ви хочете заощадити, зверніть увагу. Sandero піднявся з рівня свого попередника і тепер виглядає і почувається більш менш розумно, як і всі інші в цьому списку. 1,0-літровий турбодвигун хороший, і всередині достатньо місця. Однак якість складання вимагає уваги.
У великій традиції маленьких французьких автомобілів, 208 змушує вас відчувати, що ви отримуєте більше, ніж заплатили. Він виглядає дуже привабливо, а інтер’єр досить ефектний, щоб вважатися авангардним. Сенсорний екран трохи хлипкуватий, а ззаду не найбільший простір, але керувати ним приємно, і ви можете придбати електричну версію.
У всіх є Fiesta, або у когось із знайомих, і на це є вагома причина – Fiesta була і залишається недорогою, практичною, економічною і, як бонус, надзвичайно приємною в управлінні. Це однаково стосується як базового 1.1, так і гарячого 200-сильного ST.
Jazz явно розроблявся командою, що стоїть за серіалом “Доктор Хто”, тому що всередині він здається набагато більшим, ніж зовні. Тепер він доступний лише з гібридною силовою установкою, що робить його дуже економічним. Водіння не найцікавіше, але відчувається якість.
Audi – це шикарний Polo. Візьміть шасі та двигуни Polo, поставте зверху (можливо) стильніший кузов та салон, і ви отримаєте рецепт успіху. A1 – ідеальний варіант, якщо вам потрібен невеликий, але преміальний автомобіль, до того ж він приємний в управлінні. Щоправда, коштує він недешево.
Дизайн MINI, можливо, вже трохи застарів, але досвід водіння – ні: це, як і раніше, одне з кращих задоволень, яке можна отримати за кермом, і це справедливо як для базової версії 1.5, так і для повноцінного Cooper Works. Електрична версія весела, але з невеликим запасом ходу, і жодна з них не має багато місця ззаду.
Президент США Дональд Трамп анонсував введення нових мит на низку товарів, зокрема 25%-вих мит на…
Toyota представила Urban Cruiser 2025, повністю електричний кросовер, який надійде у продаж у Великій Британії…
Новий Volkswagen Transporter T7 вийшов на ринок Європи до 75-річчя моделі. Комерційна версія доступна в…
Навчання водінню є важливим у будь-якому віці, оскільки навіть досвідчені водії можуть мати звички, які…
Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…
Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…
Leave a Comment