З нового року електрокросовер Opel Mokka-e продаватиметься під іншою назвою – Mokka Electric. Ренеймінг, який за задумом виробника покликаний підкреслити задоволення від керування, підкріплять технічною модернізацією, яка торкнеться силової установки та блоку акумуляторів.
Ємність батареї збільшать з 50 до 54 кіловат-години – як у Opel Astra Electric та Peugeot E-308, представлених восени. В результаті запас ходу за циклом WLTP зросте одразу на 20% – з 338 до 406 кілометрів. Від 100-кіловатного терміналу нову батарею можна буде зарядити на 80% приблизно за півгодини.
Разом з джерелом живлення зміняться і характеристики електромотора: при тих самих 260 Нм він розвиватиме 156 к.с. замість 136 к.с. На динаміці це, судячи з усього, не позначиться: виробник, як і раніше, говорить про розгін до сотні за неповні 10 секунд і максимальну швидкість 150 км/год. Можливість перемикання між стандартним, економічним та спортивним режимами руху збережеться.
Це вже не перше оновлення електричної модифікації Opel Mokka. Роком раніше кросоверу оптимізували системи опалення та кондиціювання, а також алгоритм роботи силової установки. У підсумку запас ходу зріс із 325 до 338 кілометрів.