По суті своїй це звичайний ключ, який може бути обладнано динамометром, і дозволяє затягувати нарізні сполучення з точно заданим зусиллям, про це ми взнали із сайту наших друзів Автомеханика, тут ви знайдете все що потрібно. Іншими словами, якщо в документації до вашого автомобіля сказано, що затягування гайок на колесах повинна проводитися із зусиллям в 110 ньютон метрів, то забезпечити цю умову ви зможете тільки за допомогою устройство динамометрического ключа. Саме точність моменту затягування того чи іншого вузла або з’єднання, і є перевагою, яке забезпечують динамометричні ключі. Розглянемо тепер основні різновиди даного інструменту. Детальніше на сайті https://www.autom.com.ua/ua/instrument/dinamometricheskie-klyuchi/.
індикаторні;Динамометричні ключі можна розділити на два основних типи:
Індикаторні динамометричні ключі в свою чергу бувають:
Найбільш високою точністю володіють звичайно ж електронні ключі, тоді як інші два види, не можуть похвалитися високою точністю показань.
Що ж стосується граничних ключів, то потрібне значення зусилля тут виставляється перед початком роботи. А коли ви досягаєте цього значення, ключ видає клацання або ж спрацьовує інший механізм сигналізації.
В основному, ті, хто користується подібним інструментарієм, вибирають ключі граничні. Електронні ключі занадто дорогі, до того ж в побуті для простого автолюбителя і не потрібно ідеальна точність. Крім того, не завжди зручно контролювати показання динамометра. А з граничним ключем, все досить просто. Виставив потрібне значення і працюєш, не відволікаючись ні на які шкали, стрілки, циферблати. Тому, навіть досвідчені майстри на СТО, віддають перевагу саме ключі граничного типу. До того ж, бокові динамометричні ключі довше зберігають високу точність роботи, в порівнянні з індикаторними не електронний аналогами.
Існують так само ключі односторонні і реверсивні. Перші придатні тільки для затягування правої різьби, а другі можуть працювати і з лівої нарізкою. Отже, реверсивні моделі будуть набагато універсальніше.
Розрізняються динамометричні ключі і за діапазоном вимірюваних зусиль. Найменші з них працюють в діапазоні від одного до шести Ньютон метрів, а найбільш поширені автомобільні динамометричні ключі можуть працювати в діапазоні від сорока до двохсот НМ.
Деякі власники автомобілів і навіть деякі автомеханіки стверджують, що динамометрический ключ, в общем-то для звичайного автолюбителя, річ марна і непотрібна. Колеса мовляв, можна затягнути і без особливої точності, а все інше вже доля фахівця.
Тим часом, самі ці умільці не заперечують, що ремонт і заміну багатьох вузлів на своїх автомобілях, вони проводять самостійно. Інша справа, що з часом з’являється досвід і досить-таки точне відчуття достатності прикладається зусилля, особливо коли це рідний і наскрізь знайомий автомобіль. А що робити тим, у кого такого досвіду немає? Зарвание болти, зламані шпильки, що лопнули гайки або головки, все це може стати результатом відсутності динамометричного ключа. Особливо сьогодні, коли в автомобілях іноземного виробництва, активно застосовуються різні сплави та кольорові метали.
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…
Leave a Comment