По суті своїй це звичайний ключ, який може бути обладнано динамометром, і дозволяє затягувати нарізні сполучення з точно заданим зусиллям, про це ми взнали із сайту наших друзів Автомеханика, тут ви знайдете все що потрібно. Іншими словами, якщо в документації до вашого автомобіля сказано, що затягування гайок на колесах повинна проводитися із зусиллям в 110 ньютон метрів, то забезпечити цю умову ви зможете тільки за допомогою устройство динамометрического ключа. Саме точність моменту затягування того чи іншого вузла або з’єднання, і є перевагою, яке забезпечують динамометричні ключі. Розглянемо тепер основні різновиди даного інструменту. Детальніше на сайті https://www.autom.com.ua/ua/instrument/dinamometricheskie-klyuchi/.
індикаторні;Динамометричні ключі можна розділити на два основних типи:
Індикаторні динамометричні ключі в свою чергу бувають:
Найбільш високою точністю володіють звичайно ж електронні ключі, тоді як інші два види, не можуть похвалитися високою точністю показань.
Що ж стосується граничних ключів, то потрібне значення зусилля тут виставляється перед початком роботи. А коли ви досягаєте цього значення, ключ видає клацання або ж спрацьовує інший механізм сигналізації.
В основному, ті, хто користується подібним інструментарієм, вибирають ключі граничні. Електронні ключі занадто дорогі, до того ж в побуті для простого автолюбителя і не потрібно ідеальна точність. Крім того, не завжди зручно контролювати показання динамометра. А з граничним ключем, все досить просто. Виставив потрібне значення і працюєш, не відволікаючись ні на які шкали, стрілки, циферблати. Тому, навіть досвідчені майстри на СТО, віддають перевагу саме ключі граничного типу. До того ж, бокові динамометричні ключі довше зберігають високу точність роботи, в порівнянні з індикаторними не електронний аналогами.
Існують так само ключі односторонні і реверсивні. Перші придатні тільки для затягування правої різьби, а другі можуть працювати і з лівої нарізкою. Отже, реверсивні моделі будуть набагато універсальніше.
Розрізняються динамометричні ключі і за діапазоном вимірюваних зусиль. Найменші з них працюють в діапазоні від одного до шести Ньютон метрів, а найбільш поширені автомобільні динамометричні ключі можуть працювати в діапазоні від сорока до двохсот НМ.
Деякі власники автомобілів і навіть деякі автомеханіки стверджують, що динамометрический ключ, в общем-то для звичайного автолюбителя, річ марна і непотрібна. Колеса мовляв, можна затягнути і без особливої точності, а все інше вже доля фахівця.
Тим часом, самі ці умільці не заперечують, що ремонт і заміну багатьох вузлів на своїх автомобілях, вони проводять самостійно. Інша справа, що з часом з’являється досвід і досить-таки точне відчуття достатності прикладається зусилля, особливо коли це рідний і наскрізь знайомий автомобіль. А що робити тим, у кого такого досвіду немає? Зарвание болти, зламані шпильки, що лопнули гайки або головки, все це може стати результатом відсутності динамометричного ключа. Особливо сьогодні, коли в автомобілях іноземного виробництва, активно застосовуються різні сплави та кольорові метали.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment