Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина — різні методики вимірювання: NEDC, WLTP, EPA і CLTC дають абсолютно різні результати, хоча машина залишається тією ж.
Найбільш «оптимістичним» вважається застарілий NEDC, створений ще в 1970-х. Його показники вищі за реальні на 20–30%, адже тести проходять без кондиціонера і з плавними прискореннями. Європейський WLTP, навпаки, ближче до життя: він враховує динамічну їзду, роботу фар і клімат-системи, тому запас ходу за WLTP на 15-25% менше, але чесніше.
Найсуворішим вважається американський EPA — випробування проходять при різних температурах і сценаріях руху, і результати зазвичай на 10–20% нижчі за WLTP. Китайський CLTC, навпаки, орієнтований на міські затори і дає завищені значення на 15–30%.
Наприклад, Tesla Model 3 за CLTC проїжджає 675 км, за WLTP — 602, а за EPA — 576 км. Для російських покупців найнадійнішим орієнтиром залишається WLTP — він найближче до реальних умов їзди і показує, на що електромобіль дійсно здатний.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment