Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина — різні методики вимірювання: NEDC, WLTP, EPA і CLTC дають абсолютно різні результати, хоча машина залишається тією ж.
Найбільш «оптимістичним» вважається застарілий NEDC, створений ще в 1970-х. Його показники вищі за реальні на 20–30%, адже тести проходять без кондиціонера і з плавними прискореннями. Європейський WLTP, навпаки, ближче до життя: він враховує динамічну їзду, роботу фар і клімат-системи, тому запас ходу за WLTP на 15-25% менше, але чесніше.
Найсуворішим вважається американський EPA — випробування проходять при різних температурах і сценаріях руху, і результати зазвичай на 10–20% нижчі за WLTP. Китайський CLTC, навпаки, орієнтований на міські затори і дає завищені значення на 15–30%.
Наприклад, Tesla Model 3 за CLTC проїжджає 675 км, за WLTP — 602, а за EPA — 576 км. Для покупців найнадійнішим орієнтиром залишається WLTP — він найближче до реальних умов їзди і показує, на що електромобіль дійсно здатний.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment