Categories: Авто

10 найдешевших в Україні автомобілів з коробкою автомат

Раніше автомобілі з автоматичною коробкою передач багато автолюбителів вважали жіночими, адже не треба «мучитися» з перемиканням передач, а для початку руху досить натиснути на педаль акселератора. У колах досвідчених водіїв «автомати» критикувалися, бо вони помітно підвищували витрату палива, і динаміка автомобілів через них сильно страждала.

Але прогрес не стоїть на місці, і зараз автоматизовані трансмісії нічим не поступаються механічним, а в деяких випадках і перевершують останні не тільки за зручністю, але і за правильним вибором режимів руху. Поступово гідромеханічні «автомати» стають історією і їх витісняють роботизовані коробки, преселективні «роботи» з двома муфтами і варіатори CVT.

Ми пропонуємо ознайомитися з рейтингом найбільш доступних автомобілів з автоматичними трансмісіями, які пропонуються на українському ринку.

10. KIA Rio пропонується з гідромеханічною шестидіапазонною автоматичною коробкою за 427 500 гривень.

9. Автомобіль Hyundai i10, оснащений 4-діапазонною автоматичною гідромеханічною трансмісією, доступний за 412 400 гривень.

8. Модель KIA Picanto з гідромеханічним автоматом на 4 ступені пропонується за 378 460 гривень.

7. Chery Tiggo 2 з гідромеханічною чотиридіапазонною автоматичною трансмісією реалізується в Україні за 372 400 гривень.

6. Peugeot 108 з роботизованою п’ятидіапазонною трансмісією можна придбати за 368 000 гривень.

5. Citroen C1 з п’ятидіапазонною роботизованою коробкою обійдеться українському покупцеві в 353 000 гривень.

4. Кросовер Great Wall Haval M4 з шестидіапазонним «роботом» коштує в Україні 350 900 гривень.

3. Узбецький Ravon Gentra з гідромеханічним автоматом на 6 ступенів продається за 288 800 гривень.

2. Ще один «узбек» Ravon R4, обладнаний шестидіапазонним гідромеханічним автоматом, обійдеться в 273 600 гривень.

1. Найдоступніший автомобіль теж родом з Узбекистану. Ravon R2 оснащений 4-діапазонним гідромеханічним автоматом, і його вартість на українському ринку становить 189 000 гривень.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025