Land Rover представив новітній позашляховик Range Rover Evoque, побудований на платформі Premium Transverse Architecture (PTA), який отримав ще й гібридну модифікацію.
В цілому позашляховик має впізнаваний дизайн, але отримав і рішення від нового Velar. У новому поколінні виробник вже не запропонує трьохдверного варіанту, що пов’язано з непопулярністю на ринку таких типів кузова.
У салоні автомобіля стилістика також використовувалася від Velar, а на центральній консолі тепер пропонується два сенсорних дисплея і віртуальна панель приладів.
Нова платформа автомобіля дозволила збільшити колісну базу на 21 мм. Тепер її розмір становить 2 681 мм, а довжина при цьому залишилася колишньою – 4 371 мм. Кліренс позашляховика виріс до 212 мм. Крім цього, в новому Range Rover Evoque з’явилася фірмова підвіска з трьома основними і одним проміжним важелями, яка прийшла на зміну задньої багатоважільки.
З моторної гами прибрали силові агрегати Ford і тепер вона представлена 2,0-літровими моторами сімейства Ingenium, а ще з’явилася гібридна силова установка.
На ринку Німеччини позашляховик нової генерації оцінили в 37 350 євро.