Сучасні автомобілі майже всі стали одноразовими. Якщо раніше можна було без страху набувати моделей, вироблених понад 10 років тому європейськими та японськими компаніями, то зараз, вже після закінчення гарантійного терміну, вони стають непридатними для експлуатації. Експерти виділили п’ять основних причин, що призвели до подібної ситуації.
Що варто знати
Так раніше компанії боролися за покупця, спираючись на надійність машин. Зараз вони намагаються випускати дедалі нові моделі, щоб забезпечити собі постійні продажі. Крім того, виробники намагаються зменшити вагу транспортних засобів. Через війну змін піддаються основні вузли агрегатів, зокрема мотори. Чавунні елементи змінюють на алюмінієві, термін служби яких значно нижчий.
У гонитві за високими прибутками виробники машин стали значно здешевлювати виробництво. Так, при виготовленні ТЗ почали використовувати не тільки доступніші матеріали для обробки, але й багато в чому намагаються замінити метал на пластик скрізь, де це можливо.
Особливо відчутно це при оцінці використовуваних типів трансмісій. Дедалі частіше в сучасні машини встановлюють менш довговічні роботизовані коробки передач і варіатори замість класичних АКПП. Незважаючи на те, що вони економічніші, термін служби їх значно нижчий. Така деталь, як каталітичний нейтралізатор, здатна максимально прослужити до п’яти років. Надалі вона втрачає свої властивості та потребує заміни. Загалом, більша частина агрегатів може забезпечити стабільну роботу виключно протягом гарантійного терміну.