Гібридні автомобілі, як і раніше, залишаються в строю як один з видів електрифікованої техніки. Втім, компаніям із тих чи інших причин часом доводиться відмовлятися від деяких таких моделей.
Найбільші втрати в гібридному сегменті позначили іспанські журналісти з порталу «Periodismodelmotor», склавши ТОП-6 з таких машин.
Седан, що виділявся відмінним комфортом та економічністю з погляду витрати палива. У нього не бракувало потужності і 187 кінських сил було достатньо для того, щоб упоратися з будь-яким контекстом, що зустрівся на шляху. Такі автомобілі зараз ще можна знайти на «вторинці», але коштують вони недешево.
Автомобіль, що став одним із першопрохідників у своїй категорії. Мінівен отримав приставку Hybrid Assist і відрізнявся наявністю електричної системи на 48 В, що відповідала за підтримку двигуна внутрішнього згоряння.
Дизельний блок мав потужність 110 кінських сил і демонстрував справді відмінну витрату. Але успіху здобути такому Scenic не вдалося і його зняли з виробництва.
Чи здатний спорткар бути гібридом? Дещо більше десяти років тому одна японська компанія вирішила, що з естетичної точки зору це можливо.
Невеликий, але ефективний автомобіль з гібридною трансмісією та маркуванням ECO випередив свій час, але зрештою залишив модельний ряд Honda.
Автомобіль, який зарекомендував себе як чудовий французький преміум. Гібридна система у ньому складалася з дизельного блоку, що працює в парі з електромотором. І була дуже ефективною, дозволяючи повнопривідній машині демонструвати витрату палива 3,8-літра на 100 км, а також видавати до 200 кінських сил потужності.
Хетчбек, що зовні нагадував Toyota Prius, був одним з головних конкурентів цього знаменитого гібрида. Тим не менш, цій моделі “Хонди” виявилося набагато важче закріпитися на ринку навіть незважаючи на свою не найвищу ціну за мірками сегмента, а також відмінну надійність.
Однією з причин такого розкладу міг бути дефіцит потужності, адже гібридна силова установка Insight видавала лише 88 к.с.
Замкнув список відмінних гібридних автомобілів, яких зараз уже немає у продажу, хетчбек B-сегменту від Suzuki. Машині не вдалося нав’язати боротьбу грандам у своєму класі, але вдалося досягти успіху як мінімум у середній витраті палива, що становила близько 4-літрів на 100 км.
Суперечки у тому, яка трансмісія краще, механічна чи автоматична, не згасають з появи варіанта, що…
Японський автовиробник Mazda за останні 10 років зробив величезний ривок уперед, випускаючи одні з найкращих…
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Leave a Comment