Сидіння Ferrari самі підлаштовуються під водія

0
59

Ferrari розробляє нову технологію крісел, яка дозволить пасажирам усіх типів статури знайти ідеальне положення для сидіння з максимальною підтримкою. Сидіння розділені на сім частин, індивідуально з’єднаних із центральною частиною автомобіля. Новий патент, поданий у Відомство за патентами і товарними знаками США, і винахід, що обговорюється в ньому, призведе до того, що сидіння більше не існуватиме як окрема деталь.

У суперкарах Ferrari, особливо в тих, які орієнтовані на високу продуктивність, колодки крісла часто прикріплені до монокока, при цьому вони забезпечують підтримку пасажирів, зводячи при цьому вагу зручностей салону до мінімуму. Але їх неможливо відрегулювати, і єдиною альтернативою є важке крісло з механізмами зміни нахилу спинки та кута сидіння.

Рішення Ferrari не лише мінімізує вагу, а й значно збільшує діапазон регулювання кожної частини сидіння. У цій конструкції сидіння прикріплено до центрального стрижня в кабіні, в якому розміщені приводи та мотори для переміщення сидіння за допомогою стрижнів із гідравлічним приводом.

Система працює завдяки поділу сидіння на сім окремих частин, кожна з яких має три ступені руху і рухається по декартовій площині, тобто вгору, вниз, вперед, назад, ліворуч і праворуч по прямій лінії. Це означає, що опору для стегон, підголовники, бічні валики і навіть сидіння під п’ятою точкою можна переміщати в різних напрямках відповідно до ваших вимог.

Хоча технічно було б можливо забезпечити такий рух за допомогою окремих важелів та приводів з ручним керуванням, клієнтів Ferrari навряд чи це влаштувало б, тому ця система працює електронно та може зберігати різні налаштування, як це роблять нинішні сидіння з пам’яттю. Чого не можуть існуючі сидіння, так це використовувати камеру для визначення пози пасажира та автоматичного регулювання окремих елементів сидіння відповідно до її потреб. Винахід Ferrari може бути в режимі реального часу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!