Першого осіннього місяця автомобілістам важливо підготувати свій автомобіль до мінливої та дощової погоди. Про основні етапи підготовки машини до нового сезону розповіли фахівці.
Головний ризик для автомобілів восени – це сезон дощів. До цього періоду автовласникам варто підготуватися заздалегідь. Почати можна з діагностики кліматичної системи у машині. Діючий кондиціонер важливий восени не менше, ніж влітку.
«У дощ вікна машини пітніють і рятує лише справний кондиціонер. До того ж у вогку і сиру погоду особливо важливо, щоб у салоні авто було сухо і тепло, тому справна пічка обов’язкова для комфорту пасажирів та водія», – зазначає експерт.
Заздалегідь замініть двірники, якщо ресурс вашої щітки вже добігає кінця. У дощ вони вам знадобляться. Від склоочисників залежить видимість на дорозі. Рекомендую вибирати безкаркасні варіанти склоочисників. Вони дорожчі, але служать краще і довше. Не забудьте наповнити бочок склоомивача. Після дощу потрібно ретельне очищення скла від дорожнього бруду.
Обов’язково перевірте справність оптики – усі лампи мають бути робітниками. У дощ особливо важливо бути помітним для інших водіїв, а в цьому допоможе увімкнене світло фар. Зверніть увагу і на лампи у протитуманних фарах.
Якщо синоптики обіцяють не лише зливи, а й град, зростає можливість пошкодження кузовних елементів та стекол автомобіля.
«Порятунок від стихії лише один – ховати машину в гараж, підземний паркінг, навіс чи на критій АЗС, де передбачено стоянку. Якщо такої можливості немає, накрийте кузов підручними засобами: килимками салону, багажника, ковдрою», – радить експерт.
Також заздалегідь вигадуйте місця паркування автомобіля. У сезон дощів міські низини часто бувають затоплені. Часто трапляються історії, коли залишив автомобіль на парковці, а повернувся, коли машина зі скла у вигляді. Після таких ситуацій автомобілю може знадобитися не тільки професійне просушування на СТО, а й суттєвий ремонт.
«Особливу увагу зверніть на колісні арки, краї капота та багажника, а також крила авто. На цих елементах найчастіше є подряпини та відколи від каміння з дороги. Від тривалого впливу води навіть незначні ушкодження можуть перетворитися на “рижики”. Найкраще обробити ці місця спеціальними антикорозійними складами», – додає експерт.
Ще одна небезпека в осінній період – через мокру дорогу знижується ефективність гальмування, керованість авто, можливий ефект аквапланування. Я рекомендую заздалегідь провести діагностику гальмівної системи на станції, замінити всі елементи, ресурс яких добігає кінця.
Якщо ви заїхали в калюжу і ваше колесо втекло більш ніж наполовину у воді, то колодки намокнуть, знизиться ефективність гальмування. Після подолання водної перешкоди необхідно кілька разів інтенсивно натиснути на гальмо, щоб просушити колодки та диски. А потім їдемо на СТО та проводимо діагностику всіх інших елементів гальмівної системи.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment