Статті

“Осінні” помилки водіїв, яких припускають навіть професіонали

Осінь відносно легкий період як для водія, так і для автомобіля в порівнянні з зимою. Водночас це не означає, що восени не потрібно приділяти увагу автомобілю, адже саме турбота про автомобіль в осінній період допоможе без проблем пережити зиму. Сьогодні ми поговоримо про 7 найпоширеніших помилок, яких припускаються як новачки, так і професіонали.

Зміна гуми із запізненням

Для переважної більшості водіїв, орієнтир для зміни коліс – це сніг та лід на дорозі. Щоб не потрапити у загальний ажіотаж з перевзуванням авто, варто задуматися про встановлення зимової гуми вже на момент перших заморозків у жовтні-листопаді.

Перелаштування на зимовий тип водіння

Акумулятор ще одну зиму протягне

Акумуляторна батарея найбільше схильна до впливу холоду, тому якщо акумулятор вже на останньому подиху, то варто його терміново поміняти. Якщо акумулятор обслуговується, то потрібно привести в норму електроліт, а також дозарядити акумулятор перед зимовим використанням.

Універсальні склоомивачі та склоочисники

Що склоомивач, що склоочисники є розхідником, тому перед зимою обов’язково потрібно залити зимовий склоомивач, щоб потім не довелося розморожувати літній прямо в бачку. Двірники зазвичай служать один сезон (близько 6 місяців при інтенсивній їзді). Тому не варто їх відновлювати всіма можливими способами, як правило, їх легше та дешевше замінити.

Відсутність “зимового набору” у багажнику.

У багатьох водіїв думка про те, що в машині має бути щітка і скребок для очищення снігу з’являється тільки тоді, коли авто вже покрилося льодовою скоринкою. Також варто мати з собою доладну лопату і якийсь теплий одяг, на випадок якщо авто застрягне далеко від цивілізації.

Водії забувають про коробку передач

Якщо з прогріванням двигуна більшість водіїв вже змирилися, то прогрівання коробки для більшості водіїв є справжнім відкриттям. Так, бажано прогрівати як автоматичну, так і механічну трансмісію. Щоб прогріти коробку передач, необхідно перші кілька кілометрів їхати максимально плавно, поки коробка не набере робочої температури.

Водії не стежать за системою охолодження двигуна

Перед настанням холодів дуже рекомендується перевіряти щільність антифризу за допомогою аерометра, щоб потім автомобіль не закипів у мінусову температуру. Також варто перевірити чистоту радіаторів, усіх патрубків та сполучних систем.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-5 авто, які можуть зламатися після 160 тис. км пробігу

Придбання надійного автомобіля сьогодні стає непростим завданням — ціни на машини стрімко зростають, а покупці…

27.10.2025

Покупка водійських прав онлайн: які ризики для українців

Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…

26.10.2025

Що водії найчастіше забувають зробити з автомобілем перед зимою

Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…

26.10.2025

Коли пішохід має перевагу на переході: законне тлумачення ситуації

Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…

26.10.2025

Що робити, щоб автомобіль легше заводився на морозі

Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…

26.10.2025

Показали тридверний Toyota Land Cruiser FJ, створений як конкурент Suzuki Jimny

Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…

26.10.2025