Статті

“Осінні” помилки водіїв, яких припускають навіть професіонали

Осінь відносно легкий період як для водія, так і для автомобіля в порівнянні з зимою. Водночас це не означає, що восени не потрібно приділяти увагу автомобілю, адже саме турбота про автомобіль в осінній період допоможе без проблем пережити зиму. Сьогодні ми поговоримо про 7 найпоширеніших помилок, яких припускаються як новачки, так і професіонали.

Зміна гуми із запізненням

Для переважної більшості водіїв, орієнтир для зміни коліс – це сніг та лід на дорозі. Щоб не потрапити у загальний ажіотаж з перевзуванням авто, варто задуматися про встановлення зимової гуми вже на момент перших заморозків у жовтні-листопаді.

Перелаштування на зимовий тип водіння

Акумулятор ще одну зиму протягне

Акумуляторна батарея найбільше схильна до впливу холоду, тому якщо акумулятор вже на останньому подиху, то варто його терміново поміняти. Якщо акумулятор обслуговується, то потрібно привести в норму електроліт, а також дозарядити акумулятор перед зимовим використанням.

Універсальні склоомивачі та склоочисники

Що склоомивач, що склоочисники є розхідником, тому перед зимою обов’язково потрібно залити зимовий склоомивач, щоб потім не довелося розморожувати літній прямо в бачку. Двірники зазвичай служать один сезон (близько 6 місяців при інтенсивній їзді). Тому не варто їх відновлювати всіма можливими способами, як правило, їх легше та дешевше замінити.

Відсутність “зимового набору” у багажнику.

У багатьох водіїв думка про те, що в машині має бути щітка і скребок для очищення снігу з’являється тільки тоді, коли авто вже покрилося льодовою скоринкою. Також варто мати з собою доладну лопату і якийсь теплий одяг, на випадок якщо авто застрягне далеко від цивілізації.

Водії забувають про коробку передач

Якщо з прогріванням двигуна більшість водіїв вже змирилися, то прогрівання коробки для більшості водіїв є справжнім відкриттям. Так, бажано прогрівати як автоматичну, так і механічну трансмісію. Щоб прогріти коробку передач, необхідно перші кілька кілометрів їхати максимально плавно, поки коробка не набере робочої температури.

Водії не стежать за системою охолодження двигуна

Перед настанням холодів дуже рекомендується перевіряти щільність антифризу за допомогою аерометра, щоб потім автомобіль не закипів у мінусову температуру. Також варто перевірити чистоту радіаторів, усіх патрубків та сполучних систем.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025